Magda Gessler, która na występach w TVN-ie zarobiła miliony, postanowiła jeszcze powiększyć swój majątek i wypuściła na rynek wędliny sygnowane własnym nazwiskiem. "Flagowym" produktem są "parówki randkowe" o nazwie Besos. Niestety, twarz celebrytki na opakowaniu nie wystarczy, żeby przyciągnąć klientów. Zwłaszcza jeżeli zawartość parówek wygląda tak:
Takie parówki nie są chyba najlepszym pomysłem na randkę. Na szczęście znajome celebrytki nadal ufają swojej koleżance. W warszawskiej cukierni Gessler pojawiły się wczoraj Anna Mucha i Edyta Herbuś, które zaopatrzyły się w słodkości.
Ciekawe, czy sprzedają tam parówki.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.