W 2013 roku marka Diesel poszukiwała młodych gwiazd Internetu, które miały wystąpić w kampanii promującej wiosenną kolekcję. Sporym zaskoczeniem okazał się wybór 26-letniej wówczas blogerki i stylistki z Nowego Jorku. Jillian Mercado trafiła na billboardy pomimo, że cierpi na zanik mięśni i porusza się tylko na wózku. Przedstawiciel marki ogłosił wtedy, że szukali "prawdziwej buntowniczki" i Jillian uosabia wszystkie cechy dziewczyny "idącej pod prąd".
Od tego czasu kariera Mercado rozwija się. 28-latka zostałą właśnie wybrana przez samą Beyonce do promowania jej najnowszej kolekcji ubrań, która trafi na rynek razem z kolejnym teledyskiem. Piosenkarka chce, żeby jej fanki mogły nosić takie same ciuchy jak ona i jej tancerki w klipie. Wiadomością o sukcesie Mercado pochwaliła się na swoim Instagramie.
Jestem niesamowicie podekscytowana, że została wybrana przez Beyonce – napisała.
Zobaczcie zdjęcia Mercado i jej stylizacje: