Małgorzata Kożuchowska nie stroni od kontraktów reklamowych - jest już twarzą Orange, jako Natalia Boska z rodzinki.pl, a także ambasadorką firmy Kolastyny. Od marca zeszłego roku promuje także firmę ubezpieczeniową Aviva, za co może dostawać nawet 300 tysięcy złotych. Jej wartość reklamowa - czyli kwota, jaką może dostać za jedną kampanię - sięgać może i 355 tysięcy.
Wczoraj Małgorzata pojawiła się na specjalnej konferencji prasowej, promującej nowe produkty ubezpieczyciela. Wybrała na tę okazję elegancką, niebieską sukienkę przed kolano, jasne buty na obcasie i torebkę w podobnym kolorze. Na tej samej imprezie pojawił się też Jan Mela.
Przypomnijmy, że poza branżą reklamową Kożuchowska również nie może narzekać na zarobki. Za występ w nowej wersji Młodych wilków ma otrzymać aż 150 tysięcy złotych, a Telewizja Polska planuje nakręcenie kolejnego, dziewiątego już sezonu rodzinki.pl.