Tola Szlagowska jest ostatnio promowana intensywniej od samej Dody. Jednak nakłady środków pieniężnych i sztuczne generowanie zainteresowania mediów, nie przekładają się na faktyczną ilość fanów 15-latki.
Przed premierą nowej płyty zespołu Blog 27 Trola pojawiała się regularnie w Dzień Dobry TVN, wystąpiła w serialu 39 i pół, była niedawno gościem Kuby Wojewódzkiego, ale na niewiele się to zdało.
Lansik.pl donosi, że w dniu premiery albumu Before I'll die w warszawskim Empiku po podpis Troli ustawiło się zaledwie 25 fanów i to pomimo nagłośnionej akcji promocyjnej oraz wielokrotnego przypominania o tym, gdzie i kiedy Szlagowska będzie rozdawać autografy.
Tym samym nasz najmłodszy produkt medialny był bliski rekordu Ani Powierzy. Gdy Czesia z Klanu podpisywała swoją książkę Jak zostać sławną, na promocji wydawnictwa nie pojawił się nikt i trzeba było zaczepiać przypadkowych przechodniów.
Trola przynajmniej ma świtę. Świtunię. Świteńkę.