Małgorzata Kożuchowska przez minione lata należała do ścisłej czołówki najlepiej zarabiających polskich gwiazd. Jeszcze półtora roku temu jej wartość reklamową wyceniano na 300 tysięcy złotych za kampanię, co zapewniło aktorce 33. miejsce wśród najcenniejszych twarzy reklamy według magazynu Forbes.
Urodzenie dziecka po czterdziestce jeszcze poprawiło jej notowania. Została twarzą polis rodzinnych firmy ubezpieczeniowej Aviva, zaś chirurg gwiazd, Krzysztof Gojdź ujawnił, że wszystkie kobiety po 40-tce chcą wyglądać tak jak Kożuchowska.
Ostatnio jednak coś się zaczęło psuć. Jak ujawnia Super Express, producent futer i odzieży skórzanej, firma Ochnik, nie przedłużyła z Małgorzatą kontraktu.
Z panią Małgorzatą Kożuchowską współpracujemy od prawie 3 lat. Pozostajemy w bardzo dobrych relacjach i wspólnie zastanawiamy się nad nowym modelem współpracy - ogłosiła dyplomatycznie firma.
Oznacza to, że na razie Kożuchowską zastąpią Agnieszka Więdłocha i Adam Szataba. W ten sposób pół miliona złotych przeszło Małgosi koło nosa. Co gorsza, serial Druga szansa, w którym gra główną rolę, lawinowo traci widzów, przegrywając z M jak miłość w Dwójce i filmami fabularnymi, emitowanymi w Polsacie.
Serial ogląda już tylko 1,63 mln widzów, czyli o 640 tysięcy mniej niż w pierwszym sezonie. Do tej pory seriale z takim wynikiem, na przykład Aż po sufit oraz Mąż czy nie mąż, z reguły spadały z anteny.