"Jestem słaby, jeśli chodzi o social media" - przyznaje Rafał Brzozowski. Wokalista, który stał się znany dzięki udziałowi w The Voice of Poland. Twierdzi, że często nie ma pomysłu na kolejne posty na Instagramie, nie czuje też potrzeby sprzedawania swojego życia prywatnego. Ma obecnie ponad 270 tysięcy fanów na Facebooku, jego profil na Instagramie obserwuje natomiast blisko 37 tysiące internautów. Brzozowski ma już jednak pomysł jak podnieść zainteresowanie swoją osobą w social mediach.
Potrafię grać na instrumentach, znaleźć sobie pracę i się w tym wszystkim obronię. Na pewno mógłbym to podkręcić, rozebrałbym się, świecił klatą, ale do czego jest mi to potrzebne? Zachowuję zdrowy rozsądek, mimo że wiem, że mógłbym zarobić więcej pieniędzy przez reklamodawców, którzy widzieliby więcej hasztagów czy polubień.
Chcielibyście, żeby promował się klatą w sieci?
Źródło: Newseria Lifestyle