Małgorzata Rozenek powiedziała kiedyś, że nie zauważyła, kiedy została milionerką. Hucznie świętowała za to pierwszy milion obserwatorów na Instagramie. W jej przypadku oba te wątki mocno się ze sobą łączą. Nie jest tajemnicą, że poza występami w kolejnych programach TVN celebrytka dokłada do domowego budżetu właśnie z pieniędzy zarobionych w social mediach.
Małgorzata Rozenek przesadza z reklamami?
Reklamy czy płatne współprace to codzienność na Instagramie Małgorzaty Rozenek i wielu innych celebrytek. Od 2022 r. influencerzy są zobowiązani do oznaczania komercyjnych treści odpowiednimi hashtagami. Co ciekawe, nie jest to wymóg Instagrama, a UOKIK-u. Dzięki temu, jak na dłoni widać, kto rzeczywiście pokazuje w sieci swoje życie, a kto reklamuje produkty.
U Gosi rzeczywiście widać, że duża część postów to właśnie sponsorowane treści. Dotyczy to także jej ostatniej fotorelacji z wakacji w kamperze. Tym razem obserwatorzy celebrytki nie wytrzymali i dali upust swojemu rozgoryczeniu w social mediach. Wielu z nich nie podoba się natłok reklam na profilu Rozenek.
"Fani" zmęczyli się reklamami Gosi
Nie ma postu bez reklamy, nie ma dnia bez postu; 7 dni w tygodniu reklamy; W każdym wpisie reklama jakiegoś produktu. Aby tylko kasa, kasa. Rozenek, opamiętaj się proszę; Błagam, z tymi reklamami jak na straganie; Tylko reklamy, wiarygodność zerowa - czytamy w komentarzach.
Od czasu do czasu Małgorzata Rozenek odpowiada fanom i krytykom w komentarzach. Tym razem zachowała jednak milczenie. Oczywiście wśród jej obserwatorów nie brakuje osób, które zachwycają się także tymi jawnymi reklamami. Dla bardziej świadomych internatów to przypominajka, że nie wszystko, co widzimy na Instagramie, jest prawdziwe.