Agnieszka Kotońska zdobyła ogólnopolską rozpoznawalność dzięki udziałowi w show TTV Gogglebox. Przed telewizorem. Popularny program o oglądaniu innych programów wyraźnie spodobał się widzom, a jego uczestnicy próbują się teraz realizować jako influencerzy. Wśród nich jest też Kotońska, której wyraźnie marzy się internetowa kariera.
Komentowanie programów innych stacji w pewnym momencie stało się dla Agnieszki Kotońskiej kluczem do dalszej kariery. Dziś ambitna celebrytka reklamuje produkty na Instagramie i co jakiś czas chwali się efektami metamorfozy, w ramach której schudła aż 40 kilogramów. Chętnie radzi też innym, co zrobić, aby osiągnąć podobny sukces.
Tym razem Kotońska pochwaliła się swoim internetowym znajomym, że wybrała się do fryzjera i postanowiła przedłużyć włosy. Efektami wizyty w salonie pochwaliła się oczywiście na Instagramie, a do zdjęć na potrzeby autopromocji wybrała koszulkę znanej marki oraz kusą "małą czarną". Przy okazji "dyskretnie" zareklamowała nowy sezon programu, który dał jej sławę.
Nowy sezon "Gogglebox" nadchodzi dużymi krokami. Zmiana na szklanym, telewizyjnym ekranie - napisała enigmatycznie Kotońska.
Reakcje na jej nowe wcielenie okazały się w większości pozytywne. Obserwujący twierdzą nawet, że znaczna utrata wagi i zmiany w wyglądzie dały jej "drugą młodość", z której Agnieszka wyraźnie teraz korzysta. Warto wspomnieć, że od niedawna Kotońska próbuje nawet swoich sił na TikToku, a na Instagramie zgromadziła dotąd niemal 300 tysięcy obserwujących.
Podoba Wam się w takim wydaniu?