Wiele gwiazd unika pokazywania pociech w mediach społecznościowych: dzieci nie ma na ich Instagramach wcale, albo stoją tyłem (co wraz z wiekiem przybiera coraz bardziej groteskową formę). Tej zasady nie wyznają Vera Sidiki i Brown Mauzo.
Asia Brown nie ma nawet dwóch lat, a już podbija Instagram
Para jest dobrze znana widzom programu "The Real Housewives of Nairobi". Bohaterki show to przedsiębiorcze kobiety, które prowadzą wystawne życie. I taka jest też Vera Sidiki. Afrykanka dorobiła się kroci na biznesie kosmetycznym. W podbijaniu kolejnych rynków wspiera ją mąż, Brown Mauzo.
Vera dobrze wie, że w dzisiejszych czasach ważna dla budowania marki osobistej jest obecność w internecie. Profil kobiety na Instagramie śledzi prawie 2,5 miliona internautów. Tymczasem jej mąż ma tylko 400 tysięcy obserwatorów.
Oczkiem w głowie instacelebrytów jest niespełna dwuletnia córka, Asia Brown. Dziewczynka również ma swoje konto na Instagramie (111 tys. obserwatorów). Oczywiście prowadzą je jej rodzice.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Córka celebryckiej pary już jest milionerką
Zastanawiacie się, co można znaleźć na profilu tak małego dziecka? Oczywiście reklamy. Maleńka Asia Brown niemal od urodzenia jest influencerką. Dziewczynka bawi się najdroższymi zabawkami i "pozuje" do zdjęć w śpioszkach od rozchwytywanych projektantów. Rodzice dbają o to, żeby każda fotka była odpowiednio podrasowana graficznie, przez co Asia wygląda niekiedy jak postać z kreskówki.
Przesada? Nie, to nie koniec. Być może Asia Brown nie jest jeszcze milionerką na Instagramie, ale kto by się tym przejmował, skoro jest już milionerką w prawdziwym świecie. Z okazji pierwszych urodzin przedsiębiorczy rodzice uczynili córkę... CEO dobrze prosperującej marki Asia Brown Baby Care. W ofercie można znaleźć organiczne produkty do pielęgnacji włosów i skóry niemowląt.
Myślicie, że polscy celebryci niedługo zainspirują się tym podejściem do zarabiania w sieci?