Całe wydarzenie miało miejsce w warszawskim Aeroklubie, niedaleko Lotniska Bemowo. Na samym starcie każdy mógł zapozować na specjalnej, eventowej ściance. Hasło eventu, "DEFY ORDINARY" miało na celu przełamanie zwyczajności i przedstawienie niecodziennego wizualno-muzycznego show.
Wszystko dopracowane było idealnie, a zaproszeni goście byli pod wrażeniem przygotowania, atrakcji i wizualizacji. Część oficjalna eventu rozpoczęła się od krótkiej, ale bardzo szczegółowej prezentacji nowego samochodu, który w ramach niespodzianki przykryty był tajemniczą płachtą. Po kilku słowach wstępu Dorota Pajączkowska, PR Manager Nissan Poland, Piotr Laube, dyrektor marki Nissan w Polsce, i znany aktor wprowadzili wszystkich do królestwa marki. Uczestnicy mieli okazję przedpremierowo zobaczyć najnowszą reklamę telewizyjną z udziałem wspomnianej "gwiazdy wieczoru".
Po chwili, przy bardzo nastrojowej muzyce, zaczęły pojawiać się nowoczesne wizualizacje. W pewnym momencie ściany rozsunęły się i ku zaskoczeniu gości ukazał się nowy Nissan Qashqai, który został wyeksponowany na uniesionej platformie. Wisienką na torcie był występ muzyków i sztuczne ognie "wybuchające" z instrumentu Na końcu całego show dwa samochody zostały oficjalnie odsłonięte i każdy gość miał okazję zobaczyć je z bliska, wsiąść za kierownicę, zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i sprawdzić funkcje samochodu. Podczas eventu dostępne były samochody w kolorach: "Czerwony Fuji Sunset" i "Deep Ocean" – oba prezentowały się gwiazdorsko.
Po nietypowej prezentacji miłośnicy Nissana mieli okazję skosztować wyśmienitego cateringu oraz celebrować wieczór do muzyki na żywo, wykonywanej przez znany zespół electro pop, który przez niemal godzinę swoimi dźwiękami "wypełniał parkiet". Naszą uwagę zwróciły detale powiązane z samochodami, czyli neony i lasery o tematycznym kolorze czerwieni oraz ciemnego błękitu. Wszystko utrzymane było w wieczornym klimacie i klubowym stylu, z zachowaniem własnej swobody.
"Dla tej marki ważne są emocje (…). Wyzwanie to jest coś normalnego w moim zawodzie. Za każdym razem staram się szukać na nowo, odkrywać, co we mnie jeszcze tkwi. Właściwie to są punkty wspólne, jeśli chodzi o tworzenie roli i samochodu (…). Fani motoryzacji muszą uwierzyć nam w te emocje" – podkreślał znany aktor, który tymi słowami podsumował działalność marki Nissan i filozofię DEFY ORDINARY.
Na koniec wydarzenia każdy z gości otrzymał pamiątkowe, tematyczne paczki. Zobaczcie zdjęcia z wydarzenia i poczujcie ten klimat!
Płatna współpraca z marką Astara Poland Sp. z o.o.