Ekipa od kilku lat dzierży miano jednej z najpopularniejszych grup youtuberów w Polsce. Wraz ze wzrostem rozpoznawalności i zarobków influencerów stali się korporacją, promującą nowe twarze, które stały się sposobem na zbijanie ogromnych sum pieniędzy.
Grupa influencerów z Frizem na czele co rusz znajduje nowe sposoby na zbicie kokosów. Z tego powodu wzięli się za tworzenie muzyki oraz koncertów. Ujawniono, ile udało im się zarobić podczas minionego festiwalu, który odbył się 16 czerwca 2024 r. na krakowskiej Tauron Arenie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ekipa Holding ujawnia dochód z festiwalu w Krakowie
Podczas tegorocznego festiwalu fani Ekipy mieli okazję przesłuchać piosenek Trzech Króli, Genzie, Mortalcia oraz Wersow. Oprócz tego odbyły się spotkania z ulubionymi twórcami. Ceny biletów zaczynały się od 160 złotych i sięgały nawet 300 złotych. Z informacji, które przekazała Ekipa Holding S.A. we wstępnym podsumowaniu dla Biznes PAP dowiadujemy się, że sprzedano ponad 17 tys. wejściówek.
W ramach Festiwalu sprzedano aż 17.500 biletów, a techniczne koszty obsługi wydarzenia (bez wynagrodzeń twórców) wyniosły ok. 2.000.000,00 zł - przekazuje zarząd Ekipa Holding S.A.
Znaczną część zarobków Ekipa Holding S.A. zawdzięcza sprzedaży merchu na stoiskach pod szyldem Ekipatonosi. Dochód podczas samego wydarzenia w Krakowie wyniósł ponad milion złotych. Spółka podkreśla, że w podobnym terminie odbywały się dwa inne wydarzenia muzyczne, podczas których osiągnięto minimalnie niższy wynik.
Na szczególną uwagę zasługują przychody osiągnięte przez ETN ze sprzedaży produktów w sklepach na terenie Festiwalu, które wyniosły 1.017.008,00 zł. Z kolei w ujęciu zbiorczym wraz z dwoma koncertami poprzedzającymi Festiwal - w Gdańsku i Wrocławiu, tematycznie z nim związanymi, łączne przychody ze sprzedaży ETN wyniosły 1.939.543,00 zł. Był to historyczny poziom sprzedaży ETN w ramach jednego wydarzenia - czytamy we wstępnym podsumowaniu.