Kamil Pawelski, promowany w TVN-ie jako "Ekskluzywny menel", coraz częściej występuje w roli samozwańczego eksperta od mody męskiej w telewizjach śniadaniowych. Pojawił się na kilku ściankach, wystąpił w kampanii zachęcającej do picia wina z Agnieszką Szulim i stał się bohaterem reportażu Dzień Dobry TVN. To pozwoliło mu uwierzyć, że jest już gwiazdą. Teraz idzie o krok dalej, twierdzi, że stał się "liderem opinii" i musi ostrożnie dobierać stylizacje, bo jego wybory stają się wyborami czytelników jego bloga.
Ja decyduję w które kampanie wchodzę. Mógłbym wybierać bardzo dużo reklam, żyć dużo lepiej niż teraz żyję, ale nie chcę. Jesteśmy liderami opinii. My ludziom selekcjonujemy, co się podoba. Ważne jest, żeby nie zatracać się w tych kampaniach.
Kamil zwierzał się niedawno publicznie, że miał niedawno tak kompleks "siebie jako faceta", że chciał się zabić. Wygląda na to, że po kilku występach w telewizji przesadza w drugą stronę.