Kamil Pawelski dzięki promocji w TVN-ie szybko stał się jednym z najczęściej pojawiających w mediach polskich "szafiarzy". Nazywający się sam "Ekskluzywnym Menelem" zatrudnił teraz firmę PR-ową, która ma pomóc mu w promocji. Twierdzi, że jest zadowolony ze współpracy, której efekty już widać. Z Agnieszką Szulim wziął udział w sesji zdjęciowej zachęcającej do... picia wina.
Traktuję kampanię jako swoją pracę. Uznałem, że przyszedł taki moment w mojej karierze mojego bloga, że potrzebuje wsparcia osób, które znają się lepiej na PR-arze. Widzę teraz tego efekty. Myślę, że byłbym łupi gdybym nie korzystał z wiedzy i doświadczenia innych.
Ciekawe, czy sam wpadł na pomysł dzielenia się dramatycznymi wspomnieniami w mediach. Przypomnijmy: "Ekskluzywny Menel" O PRÓBIE SAMOBÓJCZEJ: "Miałem duży kompleks siebie jako faceta"