Po fali błyskawicznych karier szafiarek i blogerek przeszedł czas na zniewieściałych mężczyzn. Sposób na zarobienie pieniędzy poprzez chwalenie się brodą i nowymi koszulami wykorzystał Kamil Pawelski, promowany przez TVN jako "Ekskluzywny Menel". 5 minut sławy dała mu moda na "drwaloseksualnych" mężczyzn. By przetrwać na rynku, opowiada w telewizjach śniadaniowych o kremach do twarzy, "pielęgnacji męskiej" i próbach samobójczych.
Pawelski po raz kolejny wypowiedział się na temat męskiej pielęgnacji:
Ponad 50 proc. mężczyzn uważa, że pielęgnacja męska nie kończy się na przysłowiowym Warsie, że jednak wchodzi trochę dalej. Czyli używanie perfum, dezodorantów. Są mężczyźni, którzy potrzebują 1,5 godziny by wyjść z domu. Nie wiem, co w tym czasie może się mieścić, jeżeli chodzi o pielęgnację męską. Dbanie o siebie pozwala starzeć się wolniej, więc możemy korzystać z życia przez dłuższy czas, tym bardziej że żyjemy w czasach, kiedy młodość jest na piedestale.
Chciałybyście mieć takiego faceta?
Źródło: Newseria