Kamil Pawelski nie ustaje w wysiłkach, by być najczęściej pojawiającym się w mediach "szafiarzem". Dzięki tej promocji udało mu się już pozbyć myśli samobójczych i odnieść pierwsze "sukcesy" - wystąpił u boku Szulim w reklamie wina i od niedawna reklamuje mydło. Zobacz: "Ekskluzywny Menel" reklamuje... mydło!
Sukcesy zachęciły go do coraz bardziej osobistych wyznań na łamach mediów. Zaczął od opowiadania o próbie samobójczej, a teraz ze szczegółami relacjonuje to, jak wygląda jego higiena osobista. Ekskluzywny Menel chwali się, że potrzebuje tylko 40 minut, by przygotować się do wyjścia.
Uważam się za zadbanego mężczyznę. Mój styl określiłbym jako niechlujstwo kontrolowane. Potrzebuję ok. 40 minut od momentu wstania do momentu wyjścia z domu, łącznie z prysznicem i ubraniem się. Wiadomo, że raz na jakiś czas pozwolę sobie na pójście do fryzjera czy barbera.
Źródło: Newseria Lifestyle