Erykah Badu dała się poznać fanom jako charyzmatyczna i ekscentryczna artystka, której nadano nawet swego czasu przydomek "królowej neo soulu". Jej albumy cieszą się sporym uznaniem krytyków, a pomysł rozszerzenia aktywności w show biznesie o role w filmach okazał się strzałem w dziesiątkę. Nic zatem dziwnego, że Erykah może poszczycić się sporym poważaniem w branży i wciąż ma apetyt na jeszcze większą popularność.
Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że aktorka Gwyneth Paltrow postanowiła wypuścić na rynek świeczki do aromaterapii o zapachu własnej waginy. Choć taki pomysł wzbudził spore kontrowersje, to medialna burza się opłaciła, a osobliwy gadżet rozszedł się jak ciepłe bułeczki. Producent świeczek gwarantował, że wprawiają one umysł w "stan fantastycznych doznań, uwodzenia i wyrafinowanego ciepła".
Przypomnijmy: Gwyneth Paltrow wypuściła na rynek rewolucyjną świeczkę do aromaterapii: "Pachnie jak moja WAGINA"
Teraz na podobny pomysł wpadła właśnie Erykah Badu, która sprezentowała fanom kadzidełka z autorskiej linii Badu Pussy Premium Incense. Artystka poszła jednak o krok dalej i postanowiła pochwalić się światu tym, jak wyglądał proces produkcji jej najnowszego "dzieła". Jak nietrudno się domyślić, sposób powstawania kadzidełek okazał się równie osobliwy, jak pomysł sprzedawania ich fanom za 50 dolarów za pudełko.
Mówi się, że moja c*pka zmienia mężczyzn. Ci, w których się zakochała z wzajemnością, zmieniali swoją pracę i całe życie. (...) Pocięłam wiele par moich używanych majtek i spaliłam je. Tak powstał z nich popiół. Jest to produkt, na który ludzie zasługują - zachwala artystka.
Niestety, nawet jeżeli Erykah zachęciła Was do zakupu tego wyjątkowego produktu, to tym razem będziecie musieli spasować. Badu Pussy Premium Incense wyprzedało się bowiem zaledwie w kilka godzin, a artystka już zdążyła pochwalić się tym sukcesem na Twitterze.
Najszybciej sprzedająca się c*pka na południu - ogłosiła Erykah Badu z nieukrywaną satysfakcją.
Kto Waszym zdaniem powinien pokusić się o dodanie podobnego produktu do swojego asortymentu?