Ewa Chodakowska zasłynęła jako trenerka personalna, która umiejętnie łączy pracę z obecnością w mediach społecznościowych. Jest także właścicielką marki z fit słodyczami. Teraz zdecydowała się na połączenie sił z firmą produkującą wegańskie kosmetyki i razem wydali kalendarz adwentowy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ewa Chodakowska sprzedaje kalendarze adwentowe
Grudzień to na Tik Toku miesiąc otwierania kalendarzy adwentowych. Weronika Jaguś, influencerka znana z recenzji kosmetyków, opublikowała nagranie, na którym zaprezentowała zawartość wszystkich okienek wydanego przez Chodakowską produktu. Tiktokerka była zadowolona z tego, co znalazła w środku. Były tam smaki batonów, których chciała spróbować. Poza tym w zestawie znalazły się kosmetyki w formacie podróżnym między innymi wcierka i płukanka do włosów, maseczka do twarzy czy balsam do ciała. Jak mówi, nie miała wcześniej okazji ich testować.
Komentujący nagranie Weroniki Jaguś nie podzielają jednak jej zdania. W reakcji na film piszą:
Nie opłaca się. Dużo zapychaczy w postaci batonów + małe kosmetyki; Popłakałabym się; Czyli nie warto; Bez szału; Moim zdaniem niewarty swojej ceny; Jakbym to kupiła, to otwierając, zapłakałabym się. Masa batonów, miniaturki kosmetyków. Beznadziejny.
Cena kalendarza waha się między 149 a 199 zł. Tik tokerka otwierała tańszą wersję i przeliczyła, że jedno okienko kosztuje 6 zł. Jak myślicie, opłaca się?