Ewa Chodakowska zasłynęła jako trenerka personalna, która umiejętnie łączy pracę z obecnością w mediach społecznościowych. Jest także właścicielką firm z fit słodyczami i wegańskimi kosmetykami. Teraz zdecydowała się na połączenie sił obu marek, żeby wydać kalendarz adwentowy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ewa Chodakowska sprzedaje kalendarze adwentowe
Grudzień to na Tik Toku miesiąc otwierania kalendarzy adwentowych. Weronika Jaguś, influencerka znana z recenzji kosmetyków, opublikowała nagranie, na którym zaprezentowała zawartość wszystkich okienek wydanego przez Chodakowską produktu. Tiktokerka była zadowolona z tego, co znalazła w środku. Były tam smaki batonów, których chciała spróbować. Poza tym w zestawie znalazły się kosmetyki w formacie podróżnym między innymi wcierka i płukanka do włosów, maseczka do twarzy czy balsam do ciała. Jak mówi, nie miała wcześniej okazji ich testować.
Komentujący nagranie Weroniki Jaguś nie podzielają jednak jej zdania. W reakcji na film piszą:
Nie opłaca się. Dużo zapychaczy w postaci batonów + małe kosmetyki; Popłakałabym się; Czyli nie warto; Bez szału; Moim zdaniem niewarty swojej ceny; Jakbym to kupiła, to otwierając, zapłakałabym się. Masa batonów, miniaturki kosmetyków. Beznadziejny.
Cena kalendarza waha się między 149 a 199 zł. Tik tokerka otwierała tańszą wersję i przeliczyła, że jedno okienko kosztuje 6 zł. Jak myślicie, opłaca się?