Joanna Przetakiewicz ponad dekadę temu ruszyła z autorską marką odzieżową, przy której tworzeniu miał jej pomagać sam Karl Lagerfeld. W 2019 roku przedsiębiorcza milionerka poszerzyła ofertę La Manii o dział z luksusowymi dodatkami do wnętrz. W sklepie 53-latki można więc od niedawna kupić między innymi wazony, świece czy poduszki.
Gdy kilka miesięcy temu głośno zrobiło się o "aferze metkowej" z udziałem Jessiki Mercedes, na jaw zaczęły wychodzić także praktyki stosowane przez Joannę. Okazało się wówczas, że La Mania nie tylko sprzedaje dodatki z metkami "Made In Bangladesh", ale i mocno inspiruje się akcesoriami do domu innych znanych marek.
Okazuje się, że to nie koniec niespodzianek. Kilka dni temu bloger Michał Kędziora ujawnił sprawę jednej z klientek, która zakupiła talerze La Manii, a otrzymała wyrób z... logo fabryki porcelany Ćmielów.
W rozmowie z Pudelkiem Przetakiewicz wytłumaczyła, że w sortowni zaszła pomyłka, zaznaczając, że współpraca jej marki ze słynną fabryką nie jest żadną tajemnicą, a klientka została "bardzo przeproszona".
Zobacz też: TYLKO NA PUDELKU: Klientka La Manii Home dostała talerze Z INNYM LOGO! Joanna Przetakiewicz komentuje
Nadesłała nam także oficjalne oświadczenie fabryki porcelany skierowane do La Manii.
Ogromnie doceniamy możliwość współpracy z Wami i zaangażowanie, jakie wspólnie z nami wkładacie w dystrybucję i promocję produktów, jakie dla Was produkujemy. (...) Produkowana dla Państwa porcelana o nazwie Classy jest kooperacją na naszych fasonach i możliwościach zdobniczych. Przykładamy ogromną wagę do tego, by zgodnie z naszymi ustaleniami każdy produkowany dla Państwa produkt był obrendowany znakiem marki La Mania Home - pisze przedstawicielstwo Ćmielowa, by w końcu przejść do sedna:
Produkty, które trafiły do Państwa magazynu pod brendem marki Ćmielów, są wynikiem błędu pracownika podczas pakowania i nie powinny w takiej formie trafić do kupującego, czyli La Mania Home. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że nie wpłynie ona na nasze relacje biznesowe i zostanie przyjęta ze zrozumieniem - czytamy.
Myślicie, że milionerka wykaże się wyrozumiałością i przyjmie przeprosiny fabryki porcelany?
Pudelek ma już własną grupę na Facebooku! Masz ciekawy donos? Dołącz do PUDELKOWEJ społeczności i podziel się nim!