Julia Wieniawa wciąż należy do grona najbardziej zapracowanych polskich celebrytek. Zwiedza świat, grywa w filmach i serialach oraz udziela wywiadów, a to wszystko przy poklasku ponad miliona obserwujących, którzy codziennie goszczą na jej profilu.
Biorąc pod uwagę popularność w mediach społecznościowych, nietrudno wydedukować, dlaczego znane marki tak chętnie podejmują z nią współpracę. Julia Wieniawa przez lata była już twarzą rozlicznych produktów, od biżuterii aż po ekskluzywne marki odzieżowe. Wiąże się to oczywiście z dedykowanymi sesjami, których efektami chwali się w sieci.
Zobacz też: Julia Wieniawa zdradza: "Chodziłam na ścianki, BO MI ZA NIE PŁACILI. Lubiłam najlepiej wyglądać!"
Tak też jest tym razem, a na profilu Julki pojawił się nowy post, w którym ta reklamuje popularną platformę do zakupu odzieży. Na potrzeby sesji założyła jeansowy komplet, do którego dobrała torebkę pod kolor. Uwagę zwraca też dość osobliwy makijaż, który nieoczekiwanie niemal zdominował dyskusję pod serią zdjęć.
Ogólnie sesja super, Julia piękna i stylowa, jak zawsze, ale tym krzywym kreskom mówię "nie". Artystyczne makijaże są śliczne, a te kreski nie są - napisała jedna z fanek, po czym rozpoczęła się burza.
Niestety pod postem znalazło się wiele bardzo podobnych opinii. Niektórzy poszli nawet krok dalej i drwili z tego, jak wykonano jej makijaż na potrzeby sesji.
"Tragedia ten make-up", "To przygotowanie do zabiegu korekty powiek", "Kto Ci robił make-up? Pani od plastyki?", "Ale ten make-up... Jakby dziecko w zerówce robiło... Krzywo i niechlujnie" - to tylko niektóre ze wpisów.
Co ciekawe, na krytykę wkrótce odpisała także sama celebrytka. Zgodnie z oczekiwaniami, postanowiła bronić pomysłu autora i zapiera się, że tak wyglądają "modowe makijaże".
Modowe makijaże charakteryzują się tym, że nie muszą być wyrysowane od linijki - odpisała krótko Julia.
Zobaczcie, jak prezentowała się w nowej kampanii. Faktycznie słabo wyszło?
Posłuchaj najnowszego odcinka Pudelek Podcast!