Kampania pt. N_ie odkładaj macierzyństwa na potem_ wciąż wzbudza sporo kontrowersji. Krytycy kampanii zwracają uwagę na to, że nie każda kobieta musi spełniać się w roli matki. Podkreślają również to, że w spocie nie wzięto pod uwagę sytuacji, kiedy para nie może mieć dzieci ze względów medycznych. Te i inne zarzuty znalazły swoje odbicie w memach, które od kilku dni są bardzo popularne w sieci. Zachęcona głośnym tematem Ada Fijał zaproponowała własną wersję kampanijnego spotu, w której słyszymy:
Byłam w Tokio i w Paryżu. W Budapeszcie i Magnitogorsku. Skończyłam stomatologię i aktorstwo. Urodziłam syna. Nagrywam filmiki na Youtube. Ale nie zdążyłam na zielonym. Żałuję.
Wyszło zabawnie?
Przypomnijmy: Autorka kampanii ODPOWIADA KRYTYKOM: "Kobiety nie chcą mieć dzieci, a POTEM JEST ZA PÓŹNO!"