Sylwia Gliwa znana jest głównie z roli Moniki Zięby w Na Wspólnej, występuje w niej od ponad 13 lat. Walczy o popularność także prezentując się na warszawskich salonach. Jako fanka showbiznesowych wyjść wzięła ostatnio udział w dyskusji w Dzień Dobry TVN dotyczącej tego, czy eksponowanie metek znanych marek jest w dobrym tonie. Zdaniem Gliwy oblepianie się markami nie jest dobre, osobiście nie chciałaby być kojarzona z jakąś marką i danym przedziałem czasowym.
Nie lubię na sobie koneksji z jakąś marką. W moim zawodzie jest tak, że, jak już mam na sobie coś i wychodzę gdzieś, to najprawdopodobniej, mówiąc szczerze i ordynarnie, ktoś mi za to zapłacił, albo mi pożyczył. Co więcej, nie chciałabym się kojarzyć z pieniędzmi, wchodzić i żeby ktoś na mnie patrzył, że to jest ten przedział finansowy i stać mnie na coś. Steve Jobs i Bill Gates nie mieli żadnych marek na sobie.
Zobacz też: Sablewska broni Wolińskiego: "Obecnie logotypy biją po oczach, to trend. Dawidowi pasują!"
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news