Mateusz Grzesiak nie może narzekać na brak zainteresowania w sieci. Jest dzisiaj najsłynniejszym "mówcą motywacyjnym" i "coachem", zarabiającym kilkaset tysięcy złotych miesięcznie. Ostatnio wypowiedział się na temat internetowych ekspertów. Stwierdził, że ich działalność… często nie idzie w parze z kwalifikacjami i doświadczeniem.
Internetowi eksperci mają ogromny wpływ niezależnie od rzeczywistych kompetencji. To marka osobista, która funkcjonuje w nowych mediach. Nie musi mieć formalnego wykształcenia w dziedzinie, w której się wypowiada, nie musi mieć udokumentowanych lat doświadczeń, a tytuły merytoryczne zamienia tytułami marketingowymi. Może być samozwańcem i samodzielnie nadawać sobie określone tytuły. Należy wziąć pod uwagę sensowność i merytorykę jego wypowiedzi w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych.
Źródło: Newseria Lifestyle