Mateusz Grzesiak zasłynął jako kontrowersyjny coach promujący się na "guru rozwoju osobistego". Dzięki temu zarabia nawet kilkaset tysięcy złotych miesięcznie (!). Najwidoczniej to wciąż za mało. Postanowił wydać książkę… o hejcie. W ramach promocji "dzieła" narzeka na polskich hejterów, którzy to mają działać nawet w obszarze biznesu.
Większość Polaków zetknęło się z hejtem, ale 66 proc. zapewnia, że sami nigdy nie hejtowali. Jeżeli dodamy informację o tym, że co drugi przedsiębiorca spotkał się z nieuczciwą formą konkurencji, to mamy do czynienia z wyzwaniem. Wygląda na to, że hejtujący polscy przedsiębiorcy czy konsumenci nie uważają, że to, co robią, ma niewłaściwy charakter.
Zobacz też: Grzesiak ATAKUJE polskich studentów: "Nie myślą międzynarodowo. Brakuje im umiejętności!"
Źródło: Newseria Lifestyle