#niezostawiam – o co chodzi w internetowej akcji?
W sieci możecie zobaczyć posty z hashtagiem #niezostawiam. Takim hasłem użytkownicy mediów społecznościowych zachęcają do zwrócenia uwagi na bezpieczeństwo dzieci podczas podróży samochodem. Szczególnie jest to ważne w upalne dni. Chodzi tu o zdrowie, a nawet życie, bo w ciągu kilkunastu minut temperatura wewnątrz auta może wzrosnąć do kilkudziesięciu stopni Celsjusza. Akcja edukacyjno- informacyjna #niezostawiam została zainicjowana przez markę Chicco. Marka od ponad 60 lat wychodzi naprzeciw potrzebom rodziców i ich dzieci, oferując szeroki wachlarz produktów dziecięcych i wprowadzając na rynek kolejne innowacje. Dzięki temu rodzicielstwo staje się łatwiejsze.
Akcja #niezostawiam powstała na bazie wieloletnich doświadczeń i obserwacji ze świata i wiedzy ekspertów, którzy nieustannie uzupełniają i podnoszą funkcjonujące standardy w zakresie bezpiecznego przewożenia dzieci. System Chicco Bebecare easy-tech to innowacyjna technologia zamknięta w niewielkim urządzeniu. Monitoruje dziecko od chwili rozpoczęcia podróży samochodem aż do momentu dotarcia do celu. Jeśli po zakończeniu podróży lub w trakcie przerwy w niej maluch pozostanie sam w aucie, to uniwersalne urządzenie przypomni o tym opiekunowi, a w przypadku braku jego reakcji, wyśle alerty do osób z listy kontaktów alarmowych. Urządzenie mocuje się na naramiennym pasie bezpieczeństwa. Po umieszczeniu dziecka w foteliku i zapięciu pasów bezpieczeństwa rodzic zamyka urządzenie. W tym momencie łączy się ono automatycznie ze smartphonem – mówi Gianluca Migliorisi, dyrektor zarządzający Artsana Poland Sp. Z o.o.,dystrybutor marek Chicco i Recaro.
Urządzenie BebeCare jest dostępne w sieci sklepów SMYK na smyk.com
Link do strony produktowej do hiperłącza z smyk.com
Artykuł sponsorowany