Trwa ładowanie...
Przejdź na

Hit sieci: reklama niemieckiego hipermarketu!

24
Podziel się:

Uwaga: przekracza granice absurdu :)

Hit sieci: reklama niemieckiego hipermarketu!

Nasi zachodni sąsiedzi, często oskarżani o brak poczucia humoru, postanowili zaprzeczyć temu stereotypowi. W Niemczech zrealizowano właśnie reklamę telewizyjną jednej z sieci hipermarketów, w której główną rolę gra 58-letni Friedrich Liechtenstein, muzyk i niemiecki "celebryta".

Supergeil, bo taki tytuł nosi 3-minutowy spot przedstawia codzienne wykorzystanie przedmiotów dostępnych w markecie. Sami zobaczcie, do czego przydała się parówka... :)

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(24)
WYRÓŻNIONE
gość
11 lat temu
długa ta reklama....i nudna
gość
11 lat temu
Ludzie! Bądźcie dobrzy dla zwierząt, szczególnie tych bezdomnych, opuszczonych i potrzebujących pomocy.
gość
11 lat temu
Jakoś specjalnie mnie to nie bawi ...
gość
11 lat temu
Niemiecki humor...baaardzo śmieszny :-/
gość
11 lat temu
nie spinajcie tak d**y, tylko dlatego ze nic nie rozumiecie
NAJNOWSZE KOMENTARZE (24)
gość
11 lat temu
Smieszna nie jest, ale mi sie podoba:)))
gość
11 lat temu
Ma strasznie sexowny głos ten pan!!!
gość
11 lat temu
nie spinajcie tak d**y, tylko dlatego ze nic nie rozumiecie
gość
11 lat temu
massssssakra. nieapetyczny lubieżny dziad z włochaty brzuchem,oooo, już czuję jak mi rośnie apetyt.
gość
11 lat temu
No tak, w polsce beda za 20 lat takie reklamy krecic, nacjonalisto!
Rajnchard Haj...
11 lat temu
Das ist brillant !!!!!!!
gość
11 lat temu
JESZCZE TAK DEBILNEJ, BEZNADZIEJNEJ,GŁUPIEJ REKLAMY TO NIE OGLĄDAŁEM. A DZIEWCZYNY ZAPEWNE SPROWADZILI Z INNYCH KRAJÓW
gość
11 lat temu
hit internetu?! chyba jakiś żart! To jest nudne...........
gość
11 lat temu
Wieje nudą! Zgodnie z oczekiwaniami Niemcy nie mają poczucia humoru i umiaru. Głupie, nudne i niesmaczne! Jak sami Niemcy!
gość
11 lat temu
super geil!
gość
11 lat temu
fajne
gość
11 lat temu
nie ma jak niemieckie poczucie humoru
gość
11 lat temu
co za syf właśnie pokazali swoje poczucie chumoru
wrrrrr
11 lat temu
przesada, żeby obejrzeć reklamę trzeba obejrzeć reklamę .... wrrrrrr