W lipcu do sprzedaży trafiła kolekcja zaprojektowana przez Joannę Horodyńską przy współpracy z marką Simi. Celebrytka chciała połączyć styl marki ze swoim rozpoznawalnym podejściem do mody. Horodyńskiej od dawna robi wszystko, aby kojarzono ją z oryginalnym stylem, którego "nie rozumieją" przeciętne Polki. Troszkę takiej szalone ekstrawagancji znalazło się także w jej kolekcji.
Chciałam aby ta kolekcja była na kobiece sylwetki – powiedziała nam stylistka. Bo wychudzonych modelek nie spotykamy często na ulicach. Ja mam biust, ja mam biodra i ja mam talię. Czasem taką, a czasem taką. Zależy czy dieta, czy nie dieta. Chciałam aby ta kolekcja pasowała na takie sylwetki.
Przy okazji zapewniła, że jej ubrania przypadły do gustu klientkom:
Trzeba być perfekcjonistą. Ja tak mam i oswajam innych z tym. Zawsze można coś zrobić lepiej. Okazuje się, że kolekcja się bardzo dobrze sprzedaje.
_
_