Na tegorocznym paryskim tygodniu mody nie mogło zabraknąć polskich szafiarek. Jessica Mercedes chwali się, że została dostrzeżona przez światowe media, w tym New York Times. Zobacz: Paryż 2016: Ciocia Maffashion, ciocia Liestyle, czy Jessica?
Póki co jednak rozwija karierę w Polsce. Została modelką najnowszej kampanii duetu Paprocki&Brzozowski. Jessica twierdzi, że dobrze czuje się w takiej roli. Kolejny raz podkreśla, że jest nie tylko blogerką.
Odezwało się do mnie kilka marek o współpracę – rosyjskie, francuskie, dużo tego. Znaleźli mnie, bo New York Times opublikował moje zdjęcia. Bardzo fajnie się czuję jako modelka. Bardzo się cieszę, że Paprocki i Brzozowski zaprosili mnie do kampanii. Nie minie moda na blogerki modowe. Może minąć moda na pewne blogi. Ja nie jestem tylko blogerką, tworze firmę, robimy wywiady, jeździmy na konferencje.
Przypomnijmy: Dlaczego Jessica Mercedes nie została modelką?
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news