Trwa ładowanie...
Przejdź na
Magdalena Stadrynek
Magdalena Stadrynek
|
Płatna współpraca z Oriflame

Jessica Mercedes jako prawdziwa cherry, cherry lady! #EnterYourCherryEra

Podziel się:

Nasza ulubiona trendsetterka wie, co piszczy nie tylko w modzie, ale i urodzie. Nie mogła zatem przejść obojętnie wobec szału na wiśniowy trend, jaki panuje w branży kosmetycznej. Od włosów w odcieniu "cherry cola" po soczyście zmysłowe zapachy – wiśnia w tym sezonie zawróciła w głowie niejednej it girl!

Jessica Mercedes jako prawdziwa cherry, cherry lady! #EnterYourCherryEra
(materiały partnera)

Spieszymy uspokoić fanów złotego blondu Jess – nie, nie przefarbowała się na modny wiśniowy odcień, ALE nie oznacza to, że wiśnia jej nie skusiła! I nie tylko wiśnia… 

Jessica nie tylko pachnie w tym sezonie nowością z kultowej już linii zapachów Love Potion od Oriflame, ale przede wszystkim została oficjalną ambasadorką tej legendarnej marki na 2025 rok!

- Cieszymy się, że Jessica dołącza do naszej rodziny Oriflame. Od naszego pierwszego projektu kilka miesięcy temu wiedzieliśmy, że Jess doskonale wpisuje się w filozofię naszej marki. Jest wyjątkową osobowością, której pasja, kreatywność i autentyczność inspirują tysiące kobiet, w tym nas! Jej zaangażowanie w tworzenie wartościowych treści sprawia, że chcesz być częścią jej społeczności. Wspólnie z Jessicą będziemy w tym roku zachęcać kobiety do życia w zgodzie ze sobą i wyrażania siebie – bez obaw. – mówi Diana Rzepniewska, Senior Marketing & eCommerce Manager Oriflame Polska.

I tę nową, ekscytującą współpracę, marka i jej ambasadorka świętowały w doskonałym stylu! Jej ogłoszenie nie przypadkiem zbiegło się z premierą zapachu Love Potion Cherry on Top, który – dodajmy – już zdążył skraść serce naszej it girl! Podczas kameralnego eventu w warszawskim Bistro Zabawa, Jessica zachwycała się tą niezwykłą kombinacją zamkniętą w eleganckim flakonie:

- Kocham go! Ja w ogóle kocham zapachy wiśni, a tutaj mamy jeszcze czekoladową truflę, więc super nuty zapachowe. I zanim tutaj przyszłam, cała już wykąpałam się dzisiaj w tym zapachu! Jest to świetny wybór i na co dzień, i na wieczór. Bardzo zmysłowy, bardzo kobiecy, ale też dający takiej silnej żeńskiej energii, pewności siebie, otwartości, siły.

Zachwyt Jess podzielali zgromadzeni na evencie goście! Flakony Love Potion Cherry on Top krążyły wśród zebranych gwiazd i influencerów, a rozpylana mgiełka zapachu dodawała imprezie słodkiego, zmysłowego vibe'u.

Nowa kompozycja zapachowa dołączyła do całej linii gourmandowych zapachów Love Potion, które oszałamiają bogactwem przepysznych nut. Love Potion Cherry on Top łączy w sobie nutę soczystej wiśni z truflą czekoladową i pudrowym akordem szminki. Za jego powstaniem stoją prawdziwe legendy – paryski dom perfumeryjny Givaudan oraz dwójka prawdziwych mistrzów tego fachu – Louise Turner i Benoist Lapouza.

Love Potion Cherry on Top to ich wspólne dzieło, które pachnie na skórze dokładnie tak, jak brzmi – dekadencko, uwodzicielsko i kusząco. Wypisz, wymaluj styl Jess, która nie stroni od podkreślania i eksponowania swojej kobiecej, sensualnej strony.

Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko pogratulować Oriflame tak wspaniałej ambasadorki, której autentyczność i kreatywność idealnie oddają ducha marki! Jak mówiła sama Jessica:

- Wszyscy wspólnie wykonaliśmy naprawdę piękną robotę. Podoba mi się, że Oriflame poszedł w taką bardziej modową stronę, co jest bardzo fajne, spójne z marką, ale też dodaje jej nowego ducha.

Jess, wiemy, że będziesz (już jesteś!) idealną twarzą tak legendarnej i rozpoznawalnej marki jak Oriflame! Afirmacja, o której mówiłaś ze sceny, zaowocowała wspaniałym połączeniem kobiecej siły i sensualnej miękkości, którą idealnie uchwyciła Zuza Krajewska na zdjęciach z kampanii:

- Bardzo mi się podobała praca z Zuzą! W trakcie sesji uchwyciłyśmy różne odsłony kobiecości. Od naturalnej czy boho po glamour, lata 90. i modny obecnie medievalcore. Różne klimaty, różne nastroje i stylistyki, w których – jako kobiety – się odnajdujemy. Te zdjęcia są po prostu bardzo iconic.

A my podpisujemy się pod każdym tym słowem… Zresztą, sami spójrzcie na efekty! 

Płatna współpraca z Oriflame

Źródło:
pudelek.pl