Trwa ładowanie...
Przejdź na
Sima
|

Joanna Krupa odpowiada na zarzuty Sylwestra Wardęgi, że reklamuje produkty, których NIE PRZETESTOWAŁA

120
Podziel się:

Sylwester Wardęga wypomina Joannie Krupie, że zachęca fanów do zakupu produktów bez ich sprawdzenia. "Powiedz teraz Joanna tak szczerze – ty przetestowałaś ten produkt na przykład przez kilka miesięcy, żeby sprawdzić czy on faktycznie działa?" - pyta youtuber. Mamy odpowiedź celebrytki.

Joanna Krupa odpowiada na zarzuty Sylwestra Wardęgi, że reklamuje produkty, których NIE PRZETESTOWAŁA
Sylwester Wardęga zarzuca Joannie Krupie, ze reklamuje produkty, których nie wypróbowała (TikTok)

Media społecznościowe są prawdziwą kopalnią złota dla celebrytów. Dzięki współpracom z przeróżnymi firmami influencerzy zarabiają imponujące kwoty, a sponsorowane posty i filmiki zalewają profile znanych osób. Wybitna aktywność celebrytów na tym polu skłoniła nawet Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów do przyjrzenia się profilom gwiazdek, które notorycznie unikały informowania o fakcie zarabiania na płatnych treściach albo reklamowały tzw. scam.

Pod lupą UOKiK-u znaleźli się między innymi Marek Kruszel "Kruszwil", Julia Kuczyńska "Maffashion", Marlena Sojka "Marley" i Marcin Dubiel. Teraz o nieetyczne reklamowanie produktów oskarża celebrytów Sylwester Wardęga.

Youtuber przyjrzał się uważnie promocyjnym treściom na profilu Joanny Krupy. Wardęga zauważył, że gwiazda "Top model" w stosunkowo krótkim czasie reklamowała trzy różne produkty do wybielania zębów. Zarzucił też Krupie, że nie oznaczała postów jako sponsorowanego kontentu.

Zobacz także: Joanna Krupa zdradza, w co najchętniej inwestuje

Nie oznaczyłaś na żadnym story, że jest to współpraca, nie powiedziałaś, że jest to współpraca, tylko zaczęłaś coś gadać o kawie i o tym, że lubisz wino. Nikogo to nie obchodzi - uderzył w Krupę Wardęga. Dobra, i teraz jest pytanie – czy szanowna pani influencerka po prostu jest taka, że wszystko poleci, nawet nie sprawdzi produktu, wszystko poleci jak leci, tylko ważne, żeby się hajs zgadzał, czy może faktycznie używa od wielu lat tych produktów, żeby mieć białe zęby?

Następnie Wardęga wypomina Krupie brak lojalności wobec danego produktu.

Spójrzmy - jeszcze niedawno reklamowała konkurencję, w międzyczasie reklamowała jeszcze inny produkt na wybielanie zębów. To ogromny problem, że influencerki nawet nie przetestują czegoś, tylko od razu reklamują. Bo przecież gdyby tamte produkty do wybielania zębów były dobre, to byś ich używała, nie przechodziłabyś od konkurencji do konkurencji. Jeżeli tamte były na tyle dobre, żeby je polecać swoim odbiorcom, to po co zmieniasz na inną firmę, a za miesiąc na jeszcze inną firmę? Chyba że te produkty nie działają, to po ch*j polecasz te produkty? - pyta youtuber.

Wardęga zwraca uwagę, że sprzedawcy gadżetów zarabiają na nich ogromne pieniądze, często niewspółmierne do ich realnej wartości.

Ale wiecie, te firmy mają ogromne przebitki, bo wyprodukowanie tych produktów to nie są ogromne pieniądze, a oni sprzedają to za 200-300 zł, więc potem ich stać, żeby takiej Krupie zapłacić ponad pół miliona. (...) Powiedz teraz Joanna tak szczerze – ty przetestowałaś ten produkt na przykład przez kilka miesięcy, żeby sprawdzić czy on faktycznie działa? Bo wiesz, po jednym razie to nie ma poprawy, to trzeba przez jakiś czas używać podobno? To ty tak zrobiłaś? Ty już wiele lat temu miałaś śnieżnobiały uśmiech. Skoro reklamowałaś jakiś czas temu inny produkt, konkurencyjny i go polecałaś, to dlaczego go zmieniłaś na inny, a potem na jeszcze inny? Albo tamte nie działały, albo ty robisz, k*rwa, jak leci i kto da więcej pieniędzy, tam idziesz. Wydaje się, że ludziom można wcisnąć wszystko, ale wiesz co, łaska pańska na pstrym koniu jeździ, jak nie wiesz, o co chodzi, to sprawdź sobie case Barbary Kurdej-Szatan. Jak ci ludzie przestaną ufać, to reklamodawcy nie będą chcieli współpracowaćostrzega Wardęga.

Skontaktowaliśmy się z menadżerką Joanny Krupy. Justyna Bulińska skomentowała zarzuty Sylwestra Wardęgi w następujących słowach:

Joanna jest rezydentką USA i nie ma obowiązku oznaczania współpracy. Każdy produkt, które reklamuje, zawsze testuje i poleca tylko to, czego sama używa. Odrzucamy wiele współprac i selekcjonujemy kontrakty, chociażby ze względu na to, że wiele marek testuje swoje produkty na zwierzętach.

Przekonała Was?

Zobacz także: Upadek Edyty Górniak i problemy Radka Majdana
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(120)
WYRÓŻNIONE
Ana
3 lata temu
Tak na pewno używa wszystkiego co reklamuje. Na 100%
Soniablack
3 lata temu
Kasa kasa kasa tylko tyle i az tyle
pipil
3 lata temu
Sylwester nagłośnił sprawę zanim UOKiK się zainteresował tematem. I bardzo słusznie bo wielu z tych "influłenserów" naciągnęło głupich ludzi na kasę. Niech zaczną myśleć bo nie są nietykalni. Asię lubię ale tym razem zrobiła głupotę reklamując ten szajs i nie oznaczając, że to współpraca.
Ddd
3 lata temu
Powiem Wam ze to chyba trzeba mieć w genach żeby tak się k@#$ic na insta. Ona, wersów i tym podobne.
Rika
3 lata temu
A od kiedy licówki się przebarwiają 🤔
NAJNOWSZE KOMENTARZE (120)
nick
3 lata temu
Nie musi niczego testować. Wystarczy że jest znana i chce zarobić parę groszy.
watan
3 lata temu
Polka , która nie mówi po polsku , reklamuje w Polsce. Dlaczego nie reklamuje w stanach? Czy ten telewizor z Polski , testowała w Stanach???????????
kto zaufa
3 lata temu
Krupa to okropna osoba i malo wiarygodna.
nie wiem dlac...
3 lata temu
Okropna osoba.
yxyxyx
3 lata temu
Wardęga a ty co zazdrościsz ? Wszyscy wiemy jak to działa, firma płaci, a influenserka zachwala, wczoraj się obudziłeś ? Wardęga zarabia teraz na krytykowaniu innych.
zzz
3 lata temu
Panie Wardęga. Pomysły się skończyły? Jedni zarabiają na reklamie a inni na wylewaniu pomyj na innych. Tłum wszystko kupi byle trafić w rynek.
Dlaczego
3 lata temu
Wardęga kiedyś pies pająk ciastko jako telefon a dziś zajmuje się innymi i obrabia w necie wszystkich
Alibaba
3 lata temu
I w ogóle mi się wydaję, że instagram oprócz tego, że miał być portalem społecznościowym to na moje oko jeśli chodzi o zarobki miał być głównie kierowany właśnie do osób związanych z modelingiem, a, że rozrosło się do do takiej rangi, że teraz reklamować i wstawiać się może każdy aktor/ka, ce;ebryta, bloger, youtuber, gwiazda TV/RADIA/PRASY/POLITYKI/SPORTU i w ogóle wszyscy związani z przestrzenią publiczną, to się robi taki syf.
Ula 🦌
3 lata temu
Dlaczego w USA nie reklamuje 🦩🦩🦩🦩🦩
Krystian 👏
3 lata temu
Od żłobka w stanach🌿
Krystian 👏
3 lata temu
Siedzi w stanach to co zabiera głos 🐛🐛🐛🐛
Alibaba
3 lata temu
Dżoanna i jej podobni są celebami z łapanki. Fotomodelki na insta takiego badziewia nie zareklamują, nie ma Ich zbyt wielu w Polsce, a najpopularniejszą z Nich i pierwszą, albo jedną z pierwszych jest Natalia Siwiec.
ona
3 lata temu
haha ten wardega jest tez smieszny xD ma biznes na dowalanie sie niby dobrze niby wtf
Seaman
3 lata temu
Kasa musi się zgadzać.Szkoda,ze jest zdania,sadzać po odpowiedzi menago,że ludzie są idiotami,wierzącymi w te brednie.Wardega,również pokazał wyniki badań ,przeprowadzone w RFN tego wybielacza.Jest lipa :)Ciekawe,czy rzeczywiście rezydenci nie muszą oznaczać współprac?
...
Następna strona