Trwa ładowanie...
Przejdź na
Droppa
|

Joanna Przetakiewicz reklamuje swoje produkty z pomocą Dagmary Kaźmierskiej z "Królowych Życia"?! "Jeśli kawka, to tylko W FILIŻANCE LA MANIA" (FOTO)

202
Podziel się:

Wygląda na to, że firma partnerki Rinke Rooyensa właśnie zdobyła nową ambasadorkę. Tonący brzytwy się chwyta?

Joanna Przetakiewicz reklamuje swoje produkty z pomocą Dagmary Kaźmierskiej z "Królowych Życia"?! "Jeśli kawka, to tylko W FILIŻANCE LA MANIA" (FOTO)
Dagmara Kaźmierska promuje produkty Joanny Przetakiewicz (fot. ONS, fot. Instagram, @queen_of_life_77)

Dyrektorzy modowych marek o światowej renomie wiedzą doskonale, że absolutnie najważniejszym czynnikiem wpływającym na sukces produktów luksusowych jest wizerunek. Bez niego nikt o zdrowych zmysłach nie kupiłby torebki za 10 tysięcy złotych. Gdyby jednak przyczepić do niej metkę Bottegi Venety, cena ta w magiczny sposób przestaje być dla klientów aż tak szokująca.

Jeszcze do niedawna podobną strategią kierowała się autorka marki La Mania i "kuratorka" sklepu La Mania Home - Joanna Przetakiewicz. Jednak od czasu gdy na jaw wyszło, że mimo wcześniejszych zapewnień o polskim pochodzeniu spora część produktów szyta jest w Bangladeszu, a ofertę La Mania Home można znaleźć za niewielkie pieniądze na chińskich platformach sprzedażowych, Joanna postanowiła najwyraźniej postawić na nieco bardziej bezpośrednie formy reklamy.

Ku naszemu zaskoczeniu, La Mania - pozująca na markę luksusową, zaczęła być ostatnio reklamowana przez Dagmarę Kaźmierską z Królowych Życia, która do tej pory promowała na swoim profilu przede wszystkim odchudzające herbatki i różowe klapeczki z futerkiem. Dagmara ma, co prawda, ogromne zasięgi w mediach społecznościowych (za niedługo dobije najpewniej do pierwszego miliona), nadal kojarzy się jednak z wesołym kiczem niż produktami z wyższej półki.

Na Instagramie zagościło w poniedziałek zdjęcie, na którym widzimy ubraną w błękitny dresik z głębokim dekoltem w serek Dagmarkę, która całuje nieco speszonego syna Conana. W dłoni "królowa" dzierży dumnie filiżankę, z charakterystycznym motywem La Manii.

No i co ja mam zrobić z tym moim małym dziadem. Zostało już tylko kochać. Tak na marginesie, jeśli kawka to tylko w filiżance La Mania - czytamy w opisie zdjęcia.

Reklama musiała bardzo spodobać się Joannie, ponieważ zostawiła w sekcji komentarzy emotikony czerwonych serduszek, a następnie pochwaliła się tak chwalebnym wyróżnieniem na swoim własnym profilu.

Myślicie, że klientki Przetakiewicz będą chciały być utożsamiane z karaną za sutenerstwo celebrytką TTV?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(202)
Zaloguj się i zostań Championem Pudelka VIP
Pamiętaj, że po zalogowaniu nadal możesz
komentować ANONIMOWO 😎
Szansa na wyróżniony komentarz
Odznaka Championa
Kolorowy avatar
WYRÓŻNIONE
Ndjdndnnd
5 lata temu
przecież to ten sam poziom więc w czym problem
Oli
5 lata temu
Takie polskie Grażyny
Baska
5 lata temu
Dlaczego promujecie osoby, które niedosyć, że nie osiągnęły niczego uczciwą pracą, to jeszcze na drodze do „sukcesu” skrzywdziły wielu ludzi?
luxyou
5 lata temu
A mi ktoś wypromuje sklep?
hahaha
5 lata temu
Dagmara ma więcej klasy, nie sprzedaje przynajmniej podróbek innych firm XDXD
NAJNOWSZE KOMENTARZE (202)
Ayo
5 lata temu
Filiżanka La Manii ale wyprodukowana w ćmielowskiej fabryce.
Ola
5 lata temu
Pudel manipuluje komentarzami!!! Napisałam że lubię Panią Dagmare- komentarz usunięty a wszystkie niepochlebne komentarze zostają niestety.
Burdelmama
5 lata temu
W sumie z jednej branży.
Ona
5 lata temu
Takie same filiżanki i talerzyki były kiedyś w Carrefour. Serio
Jsd
5 lata temu
Jak to mówi moja mama:one wszystkie po jednych pieniądzach
Hahaha
5 lata temu
Koleżanki po fachu
Ewa
5 lata temu
.... teraz na pewno już nie kupię takiej filiżanki, bardziej kojarzy mi się z kiczem
Lili
5 lata temu
Podobne klimaty, pasują do siebie. Te panie łączy chyba zbliżona mentalność...
ela
5 lata temu
Obie siebie warte.
jolka
5 lata temu
ja mam kubek za 11 zł i kawa w nim jest przepychotą!
Życie
5 lata temu
Nic nie jest w stanie zachęcić mnie do kupna reklamowanej filiżanki.
Xyz
5 lata temu
Jaka marka taka ambasadorka
ewa
5 lata temu
w życiu
dorotka
5 lata temu
Co w tym dziwnego?Obie mają ten sam sznyt,nie dziwne,że jaka marka,taka ambasadorka.
...
Następna strona