Johnny Depp jest ambasadorem marki Dior od 2015 roku. W czasie głośnego procesu z Amber Heard, gdy odwróciła się od niego większość Hollywood, koncern jako jeden z niewielu nie zerwał z nim umowy i w dalszym ciągu emitował reklamy z jego udziałem. Niedawno kontrakt został przedłużony, a teraz ujawniono jego szczegóły.
Znamy szczegóły kontraktu reklamowego Deppa
Johnny Depp po procesie z Amber Heard stara się znów wrócić na szczyt. Pojawił się na otwarciu Festiwalu w Cannes, by promować swój najnowszy film. W "Kochanicy króla" wciela się w jedną z kluczowych ról, Ludwika XV. Nie mogło zabraknąć go więc na czerwonym dywanie.
Przy okazji powrócił temat kontraktu reklamowego z Diorem. Jak donoszą zagraniczne media, za reklamę perfum Dior Sauvage, których Johnny Depp jest twarzą, dostał 20 mln. dolarów. Co prawda, ani koncern, ani aktor nie potwierdzili tej kwoty, jednak już w sierpniu, przy podpisywaniu umowy, mówiło się o zawrotnych sumach.
Co ciekawe, inni znani aktorzy za reklamowanie perfum dostali znacznie mniejsze wynagrodzenia. Robert Pattinson wynegocjował 12 mln., ale Brad Pitt już tylko 7 mln. Johnny pobił więc tutaj swoisty rekord.
Johnny Depp chce wrócić na szczyt
Proces z Amber Heard o zniesławienie pozbawił Johnny'ego Deppa wielu intratnych ról. Aktor musiał chociażby pożegnać się z kontynuacjami "Fantastycznych zwierząt" czy "Piratów z Karaibów". Po czerwcowym werdykcie sądu w Wirginii Depp zamierza odbudować swoją pozycję w Hollywood, a kontrakt z Diorem ma mu w tym pomóc. Niewątpliwie pomocne będą też pieniądze otrzymane z odszkodowań od Amber, które opiewają na łączną sumę kolejnych 15 mln. dolarów.