Kasia Tusk była jedną z pierwszych polskich celebrytek, które zajęły się prowadzeniem bloga o modzie i reklamowaniem ubrań od sponsorów. Z czasem biznes "szafiarski" bardzo się rozrósł i przybyło konkurencji, więc Tuskówna poszerzyła działalność.
Obecnie na jej blogu można znaleźć nie tylko inspiracje modowe, ale także propozycje wystroju wnętrz czy przepisy kulinarne. Przedsiębiorcza 34-latka sprzedaje również ubrania pod własną marką.
Odkąd córka Donalda Tuska została mamą, zamieszcza także w sieci zdjęcia córeczki. Stara się co prawda nie pokazywać jej twarzy, ale oznacza producentów ubranek i produktów, z których korzysta dziewczynka.
W nowych relacjach na InstaStories Kasia Tusk pokazuje wczesnowiosenną stylizację córeczki. Mała ma na sobie kurteczkę za 275 złotych, sukienkę za 219 złotych i kalosze w takiej samej cenie. Do tego wełnianą czapkę i sweter.
Razem w pracy. I ten styl - nie taki klasyczny jak u mamy - napisała influencerka pod zdjęciem wystrojonej dziewczynki.
Kasia opublikowała również filmik, na którym wozi pociechę na "jeździku” w kształcie pieska. Taki gadżet to koszt 449 złotych.
Jak widać, córka od najmłodszych lat napędza machinę marketingową Tuskówny. Myślicie, że w przyszłości także zostanie influencerką?
Pudelek ma już własną grupę na Facebooku! Masz ciekawy donos? Dołącz do PUDELKOWEJ społeczności i podziel się nim!