W ostatnim czasie kilka osób znanych z pierwszych stron gazet wspominało o utracie zaufania do znanej firmy specjalizującej się w wymianie walut, której powierzyli niemałą część swoich majątków. Sprawę upubliczniła Anna Dereszowska, martwiąc się o brak możliwości odzyskania wpłaconych pieniędzy. W ślad za nią ruszyły inne poszkodowane gwiazdy.
Niemiłe doświadczenia z internetowymi usługami finansowymi opisała właśnie Katarzyna Cerekwicka. Piosenkarka boryka się jednak z zupełnie innym problemem. Od minionego piątku nie ma dostępu do środków zgromadzonych na swoim firmowym koncie bankowym.
Katarzyna Cerekwicka krytykuje bank, którego jest klientką
Wokalistka rozpoczęła swój obszerny wpis facebookowy doświadczeniem "absurdu XXI wieku", wprost wymieniając nazwę banku. Tuż po Świętach próbowała skorzystać z karty płatniczej. Niestety, wszelkie transakcje zakończyły się fiaskiem. Mało tego, jak twierdzi, nie otrzymała żadnej pomocy ze strony działu obsługi klienta.
Zwracam się z reklamacją dotyczącą Państwa działań w zakresie blokowania mojej karty płatniczej oraz środków z konta firmowego z rzekomych powodów bezpieczeństwa. Robię to publicznie, ponieważ nie mam już ani przestrzeni, ani cierpliwości, aby ponownie kontaktować się z Państwa infolinią! Uważam, że jest to sytuacja niedopuszczalna i skandaliczna, a sposób, w jaki Państwa bank zarządza tego typu sytuacjami daleko odbiega od standardów profesjonalizmu - napisała rozwścieczona artystka.
Katarzyna Cerekwicka dodała, że mierzy się z "ogromnymi utrudnieniami w prowadzeniu działalności gospodarczej". Zarzuciła przedstawicielom instytucji "nieudolność i brak odpowiedzialności".
Blokada konta Cerekwickiej wywołała liczne komentarze. Biuro prasowe banku odpowiedziało na apel wokalistki, który odbił się w sieci niemałym echem.
Przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa, stosujemy zaawansowane narzędzia ochrony. Przepraszamy, jeżeli czasem wiążą się z tym pewne niedogodności. Generalnie, w przypadku blokady karty z powodów bezpieczeństwa wysyłamy SMS z informacją o blokadzie karty i o tym w jaki sposób można ją odblokować - czytamy w wiadomości przesłanej do Wirtualnej Polski.
Mieliście podobne doświadczenia?