Kate Moss jest jedną z najpopularniejszych modelek na świecie i niekwestionowaną ikoną lat 90. Niedawno supermodelka zaangażowana została w 40-lecie powstania Diet Coca-Coli, prezentując puszki z limitowanej edycji, zaprojektowane właśnie przez Moss. Kate wciąż pojawia się również na wybiegach. Za kilka dni zaś wystartuje marka Kate - Cosmoss. Gwiazda doskonale wiedziała, jak zainteresować swoich fanów, bo w kampanii promującej swój biznes wystąpiła nago.
Na opublikowanych na Instagramie modelki sensualnym nagraniu widać zanurzającą się w jeziorze Moss. Czarno-biały filmik rozpoczyna się od słów "Podążaj za mną w kosmos". Mimo że o marce wciąż niewiele wiadomo, na instagramowym profilu Cosmossu można przeczytać, że czerpie on z "niezwykłego doświadczenia życiowego Kate Moss".
Każdy produkt Cosmoss został starannie opracowany, z myślą o dobrym samopoczuciu, przy użyciu silnych, naturalnych substancji. Każdy rytuał otwiera drzwi do równowagi, odnowy i miłości - czytamy na Instagramie.
Okazuje się, że za tajemniczą i mistyczną marką stoi... Polak.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Paweł Walicki to założyciel i współwłaściciel agencji Warsaw Creatives i Warsaw Labs, które odpowiedzialne są za projekt Kate Moss. Paparazzi kilka miesięcy temu "przyłapali" go nawet na sekretnym spotkaniu z Kate Moss w SoHo w Nowym Jorku.
Marka promowana jest w mediach społecznościowych, prezentując Kate Moss w wielu romantycznych odsłonach. Na najnowszym filmiku można dostrzec modelkę, której zbliżenia na twarz połączone zostały z polnymi kwiatami. Wzrok przyciąga również logo marki, składające się z dwóch księżyców i słońca, co nawiązywać ma do kosmosu.
Czekacie z niecierpliwością?