Nie trudno zauważyć, że na wielu profilach gwiazd i celebrytek często pojawiają się zdjęcia z bardzo wyraźnymi logotypami znanych marek. Przykładowo Natalia Siwiec celuje w promowaniu salonów kosmetycznych, zaś Kuba Wojewódzki notorycznie wystawia nogi ze sportowymi butami w kierunku obiektywu. Nachalne zarabianie na fanach, którzy nabijają odsłony na profilu skomentowała w rozmowie z Pudelkiem Karolina Korwin-Piotrowska.
Zamienienie mediów społecznościowych w takie obwoźne sklepiki. Obwoźny sklepik z cudami – dzieli się refleksją dziennikarka. Jak kiedyś w średniowieczu krążyli. Teraz jak wchodzę na profile instagramowe niektórych polskich celebów to się czuje jak w Galerii Mokotów. Atakują mnie zewsząd marki. To się stało rzeczywiście takim rodzajem całkiem niezłego zarabiania pieniędzy. Nie ma nic wspólnego z kontaktem z fanem. To jest coś przerażającego.
Mam takich zawodników, że jak wchodzę dla beki co dwa trzy dni to widzę ile zarobili – dodała.
Mistrzyniami w zarabianiu na Instagramie jednak pozostają mamy-celebrytki.