Trwa ładowanie...
Przejdź na
Ignacy Węgrzyn
Ignacy Węgrzyn
|
aktualizacja

Królewska BITWA O DŻEMY. Truskawkowy od Meghan Markle czy ekologiczny od króla?

100
Podziel się:

Meghan Markle ruszyła z biznesem i wypuściła swój pierwszy produkt, którym okazał się dżem truskawkowy. Podobną działalnością od lat może pochwalić się jej teść. Wygląda na to, że żona księcia Harry'ego oficjalnie rozpoczęła królewską bitwę na dżemy.

Królewska BITWA O DŻEMY. Truskawkowy od Meghan Markle czy ekologiczny od króla?
Meghan Markle oficjalnie rozpoczęła bitwę na... dżemy (GETTY IMAGES)

Trzeba przyznać, że Meghan Markle już wielokrotnie udowodniła, że doskonale wie, jak wywołać medialny szum wokół swojej osoby. W trakcie zamieszania, jakie kilka tygodni temu wywołało niefortunnie obrobione zdjęcie Kate Middleton, żona księcia Harry'ego postanowiła w tym czasie "po cichu" ogłosić w mediach społecznościowych swój nowy projekt o intrygującej nazwie "American Riviera Orchard brand".

Okazuje się, że dzień, w którym w mediach pojawiły się pierwsze informacje o tym, że księżna Meghan zakłada firmę, nie jest dziełem przypadku. To właśnie tego dnia miała miejsce uroczystość związana z wręczeniem nagrody księżnej Diany. Według ekspertów ukochana młodszego syna króla wybrała tę datę z premedytacją.

Meghan zawsze postrzegała siebie jako spadkobierczynię Diany. Postrzegała siebie jako osobę cierpiącą z powodu mediów tak samo, jak Diana cierpiała. Po tej stronie pojawiła się ogromna fala krytyki, że po prostu próbuje zarobić na dziedzictwie Diany - stwierdził komentator brytyjskiej rodziny królewskiej Richard Fitzwilliams cytowany przez magazyn "The Mirror".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dagmara Kaźmierska o chorobie i zniknięciu księżnej Kate. "Mamy taką niedobrą cechę"

Meghan Markle ogłosiła pierwszy produkt swojej marki. Król Karol ma powód do dumy?

Chwile musieliśmy poczekać, aż Meghan Markle zaprezentuje całemu światu pierwszy produkt swojej marki, a okazał się nim... dżem truskawkowy. Kilka dni temu słoiczki w limitowanej wersji trafiły do znajomych pary książęcej, którzy pochwalili się prezentem w mediach społecznościowych. Oczywiście nie obyło się bez "małego" zamieszania. Debiut produktów "American Riviera Orchard brand" oficjalnie rozpoczął królewską bitwę na dżemy.

W tym miejscu warto przypomnieć, że produkcją dżemu od lat zajmuje się także Karol III. Jeszcze w czasach książęcych teść aktorki rozpoczął sprzedaż produktów ze swojej farmy i zbudował na tym jedną z największych marek żywności i napojów ekologicznych w Wielkiej Brytanii. Obecnie firma monarchy oferuje m.in. sery, warzywa, mięso czy całą gamę przetworów w tym również wspomniane dżemy.

Według informacji "Daily Mail" wypuszczenie przez Meghan Markle limitowanej liczby słoiczków pełnych truskawkowych dobroci sprawiło, że również produkty produkowane przez firmę króla Karola odnotowywały gwałtowny wzrost sprzedaży, a nawet przez kilka dni były wyprzedane. Tabloid podkreśla jednak, że zysk ze sprzedaży produktów nie trafia bezpośrednio do kieszeni monarchy, a zasila konto jego fundacji.

Jak obstawiacie, kto najwięcej na tym zyska?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(100)
WYRÓŻNIONE
Eee
7 miesięcy temu
Pasja Karola od zawsze była ekologia, rolnictwo i zdrowa zywnosc, a dla niej to po prostu kolejny projekt po tym jak pozostałe spektakularnie poniosły klęskę.
Ixi
7 miesięcy temu
Król zyski z produktów sygnowanych korona przeznacza na cele charytatywne, Markle na kolejne ciuchy i życie w blasku jupiterów. Poza tym Karol od lat jest zainteresowany proekologicznymi działaniami, jest z tego znany i za to szanowany. Markle zrobi dla pieniędzy wszystko, ale pierwsze miejsce na podium jest już zajęte.
gggg
7 miesięcy temu
Jak Meghan związała się z Harrym, to zapowiadała , że będzie zajmowała się prawami kobiet, szczególnie w krajach, w których są one najbardziej zagrożone. No i nic nie robi z tym kierunku, a jest co robić. Ostatnio oglądałam w BBC reportaż o kobietach w Afganistanie. Nie mogą się uczyć , mają zakaz studiowania, za pójście na uczelnię grozi im ukamieniowanie. 10-letnie dziewczynki są zmuszane do wychodzenia za mąż za talibów, a jak nie chcą , to są podpalane. Szkoda, że Meghan i inne wpływowe kobiety milczą w tej sprawie. Meghan wolała się zająć dżemami i przetworami . To zajęcie dla prawdziwej feministki.
najsłynniejsz...
7 miesięcy temu
A ten dżem od Shakiry ?
Mini
7 miesięcy temu
Król, bo na niego nie ma takiej nagonki.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (100)
Eee
3 miesiące temu
Megan wydaje się, że nadal należy do rodziny królewskiej
Ciekawe
7 miesięcy temu
Mnie tylko zastanawia, że jak do tej pory, bodajże tylko czterech szczęśliwców się przyznało że dostało ten dżem, i owszem, pokazało zdjęcie wychwalając go, ale nikt nie pokazuje że rzeczywiście ten dżem je. Bodajże tylko Nacho się sfotografował, ale nie ma żadnych filmików że ktoś ten dżem faktycznie je...
Bywalec
7 miesięcy temu
Who, the fuck, cares!
Pałac
7 miesięcy temu
Wszystko biznesy byłej żeglarki nie wypaliły, truskawkowy dżem niewiadomego pochodzenia nie będzie lepszy od ołowianej kawy żeglarki, która żeglowała po morzach i oceanach z wujem Andrew.
Zuza
7 miesięcy temu
Daczes otworzyła Megha Marklet? Super! Ciekawe, co będzie można dostać za punkty rojalnościowe.
Katia
7 miesięcy temu
Ależ ona sobie nos przerobiła. Widać to na tych starych zdjęciach jak miała mega szeroki a teraz wąziutki. Ale to pewnie dieta zmieniająca rysy twarzy, bo megi jest dumna ze swoich korzeni i by nie zrobiła sobie operacji plastycznej ani włosów nie prostowała w imię rasizmu....
Fun fact
7 miesięcy temu
Ten dżem prawdopodobnie był wyprodukowany przez Smalll Batch Jam Company Pacific California. Słoik taki sam pod względem kształtu i wielkości. Jeśli to prawda to pewnie Kris Jenner jest jej nową menadżerką, bo ona załatwiła podobny kontrakt dla swojej córki Kylie - za używanie jej imienia na kosmetykach małej firmy z Los Angeles, dzęki temu podwyższono cenę produktów często trzy albo czterokrotnie. Np szminka, która kosztowała $3 z logo producenta , za logo Kylie od tego samego producenta klienci płacili ponad $20. Opakowanie, skład i jakośc kosmetyków były identyczne. Ale w tym wypadku nawet Kardashianki nie były tak pazerne, bo jeśli Meghan będzie sprzedawała słoik dżemu za $250, który jest naprawdę warty $10, to ten biznes szybko upadnie. Teraz mają sens zdjęcia matki Markle z Kardashiankami, a Harrego z Corym, mężem Kris.
Cena
7 miesięcy temu
We włoskiech mediach podano, że cena jednego słoika tego dżemu Markle będzie kosztować $250 za sztukę, plus koszt dostawy.
KAMA
7 miesięcy temu
bogacze maja fundacje a biedni placa podatki
gosc
7 miesięcy temu
nie rywalizuje o truskawki lecz ten owoc jest powszechnie przez ludzi lubiany i najlepiej sie sprzedaje
Prawda
7 miesięcy temu
Jestem w uk lubię ten z lidla
Hmm
7 miesięcy temu
Chwila, ale czy to teraz nie William przejął Duchy of Cornwall i Highgrove od Karola? Od kiedy przejął tytuł księcia Walii w 2022 roku? Więc ten wyprzedany dżem truskawkowy jest jego? Karol zaczął inicjatywę w latach 90-tych ale teraz William jest patronem tej marki. Więc Meghan chce konkurować z Williamem a nie z Karolem. No cóż, powodzenia i szczęścia życzę, bo z tym co do tej pory pokazała, to nie ma smykałki do biznesu.
gość12
7 miesięcy temu
A co stało się z tą agencją WME, która miała z Megan zrobić gwiazdę, było coś jeszcze o innej umowie z jakimś mało znanym portalem Lemonada. Obie te umowy było szumnie ogłaszane przez media i spływały gratulacje z całego świata i chyba na tych gratulacjach się skończyło .... ponieważ teraz cisza.
Nudne
7 miesięcy temu
O dzemie to niezbyt ciekawy temat. Dawaj Pudel cos nowego.
...
Następna strona