Natalia Kukulska właśnie dołączyła do grona gwiazd wspierających kampanię na rzecz profilaktyki nowotworów. Wokalistka jest ambasadorką akcji Zostań Skin Checkerem. Jej celem jest profilaktyka nowotworów skóry, w tym czerniaka, poprzez zachęcenie do oglądania znamion u swoich bliskich. Symbolami kampanii zostały dalmatyńczyki, które uważnie przyglądają się nawzajem swoim plamkom. Kukulska przyznaje, że nie należy do miłośniczek opalenizny, która "wygląda tanio". Dlatego nie wahała się, czy wziąć udział w kampanii.
Opalenizna wygląda tanio. Są ciekawsze rzeczy i fajniejsze sposoby zadbania o skórę, tak by wyglądała ładnie. Słońce jest jej wrogiem. Dowiedziałam się od koleżanki, która pracuje w szpitalu w Miami, że jest tak wielka zachorowalność na raka skóry i trzeba bić na alarm. Jeżeli mogę wykorzystać swoją twarz do tego, żeby powiedzieć o czymś ważnym, to to robię. Wydaje mi się, że to edyny nowotwór, który tak łatwo jest rozpoznać, zobaczyć gołym okiem.
W Polsce co roku odnotowuje się ok. 50 tysięcy przypadków zachorowań na raka skóry, z czego ok. 3 tys. stanowią zachorowania na czerniaka. 80 procent chorych umiera.
Źródło: Newseria Lifestyle