W programie X-Factor Ewelina Lisowska lansowała się na wokalistkę z rockowym zacięciem, której nie podoba się komercyjny charakter show biznesu. Rzeczywistość szybko jednak zweryfikowała to podejście i Ewelina została twarzą - a właściwie głosem - kampanii jednego ze sklepów AGD RTV. Reklama z jej udziałem okazała się być tak irytująca, że na Facebooku powstał nawet profil dedykowany temu spotowi, do którego przyłączają się osoby mające dość Lisowskiej w reklamie.
Jakby tego było mało, do mediów wyciekła informacja o rzekomym romansie jej byłego już chłopaka z Rafalalą. Ośmieszona Lisowska postanowiła wyjechać do USA, by tam poszukać inspiracji do tworzenia. Aktualnie wokalistka promuje swoją nową piosenkę Prosta Sprawa. W tym celu pojawiła się w śniadaniówce z odpowiednio wystylizowanym psem:
To nie jest typowy teledysk, zrobiliśmy montaż z wielu ujęć z moich podróży, można zobaczyć autentyczną Ewelinę Lisowską. Jeżdżę na walizce, można zobaczyć istne szaleństwo. Trasa koncertowa to nie rurki z kremem, że przyjeżdżamy i czerwone dywany. Wsiadamy do busa, jedziemy na próbę dźwięku, później jemy obiad, gram koncert, rozdaję autografy. Chciałam zrobić piosenkę, do której będę mogła zatańczyć salsę, zrobiłam piosenkę w stylu reggaeton.
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news