Codzienne życie szafiarek i blogerek zazwyczaj wygląda dość podobnie: ich rolą jest promowanie produktów, które mają stać się "obiektami pożądania" śledzących je fanów. Dzięki temu zarabiają pieniądze i jeżdżą na drogie wakacje sponsorowane przez firmy, z którymi aktualnie współpracują.
Najpopularniejszą ostatnio młodą szafiarką jest Angelika Mucha, która zyskała miano "Królowej Snapchata". LittleMooonster96 na Instagramie obserwuje ponad 650 tysięcy osób. Nastolatka doskonale wie, jak wykorzystać swój potencjał marketingowy. Twierdzi, że prawie wszystkie ubrania, które ma w szafie, pochodzą "z różnych współprac":
Wybieram tylko to, co jest w moim stylu, bo nie chcę pokazywać czegoś, z czym się nie utożsamiam. Mama oddała mi pół szafy swojej. 85-90 % to są rzeczy, które mam z różnych współprac. Część oddaję charytatywnie albo dzielę się ze znajomymi.