Maffashion trafiła na 1. miejsce listy "najbardziej wpływowych blogerów" opracowaną przez cyfrową agencję marketingową Tribe Dynamics. Ranking 20 "najbardziej wpływowych nazwisk" sporządzono w oparciu o działania blogerów i "influencerów" z branży modowej w mediach społecznościowych, przypisując konkretną wartość dolara do każdego działania dla gigantów modowych. Według wyliczeń, dzięki zaangażowaniu Kuczyńskiej w kampanie reklamowe jej zleceniodawcy zarobili blisko 65 milionów dolarów.
Julia ze Złotowa zdobyła popularność dzięki "ciężkiej pracy", polegającej na pozowaniu do zdjęć oraz relacjonowaniu luksusowych (darmowych) wakacji. W rozmowie z "fanką frywolnego penisa" Lewandowskiego, Agnieszką Jastrzębską przyznała, że w życiu nie widziała tych pieniędzy na oczy. Dodała, że ludzie nie doczytali artykułów i dzwonili z prośbą o pożyczkę:
W zestawieniu jest też Anna Della Russo. Wszyscy inni mi to liczą. Wiem, że to dużo. Nie trzeba pracować w naszej branży, żeby spotkać się z zawiścią. W pierwszej kolejności ludzie nie doczytali. Zaczęły się telefony: Julia, wow, ile ty zarobiłaś, może masz pożyczyć. Nie mam posiadłości w każdym miejscu na świecie.
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news
