Małgorzata Rozenek dołączyła w tym roku do stale powiększającego się grona celebrytek, które założyły autorską markę z ciuchami. Widocznie Goni przestały wystarczyć zakupy w luksusowych butikach i strojenie się na branżowe imprezy, dlatego też stworzyła własny brand, z którym zamierza podbić rynek odzieżowy.
Ambitna gwiazda sukcesywnie odhacza kolejne punkty na swojej liście: po stworzeniu strony internetowej i otwarciu showroomu 43-latka wystartowała z własnym butikiem, który ulokowała na okupowanej przez fashionistki ulicy Mokotowskiej.
Małgorzaty Rozenek nie mogło oczywiście zabraknąć na oficjalnym otwarciu sklepu "Mrs. Drama", które odbyło się w poniedziałek. "Perfekcyjna" naturalnie postawiła na zestaw własnego projektu: czerwony, kraciasty garnitur.
Co ciekawe, dzień wcześniej niemal identyczną, dwurzędową marynarkę ze złotymi guzikami miała na sobie gwiazda trzeciej edycji "Sanatorium miłości", Anna Król, gdy gościła w "Pytaniu na Śniadanie". Element garderoby świetnie skomponował się z pierścionkiem zaręczynowym z zielonym oczkiem, który Zbigniew Zamróz nieoczekiwanie wręczył ukochanej, prosząc ją o rękę.
Trzeba przyznać, że zarówno prowadząca "Projektu Lady", jak i uczestniczka show o poszukujących miłości seniorach starają się być na bieżąco z panującymi obecnie trendami i pragną się orientować, co w trawie piszczy, jeżeli chodzi o modę.
A teraz pora na odwieczne pytanie: która z pań prezentowała się lepiej?
Dlaczego nie piszemy o Dodzie?