Na przestrzeni lat Magda Gessler dorobiła się ogromnej rzeszy oddanych fanów, którzy śledzą w mediach społecznościowych jej każdy krok. Widzowie pokochali ją za charyzmę i autentyczność, sprawiając, że prowadzone przez restauratorkę show "Kuchenne Rewolucje" doczekało się już 23 (!) sezonów. Co ciekawe, prężnie działająca bizneswoman twierdzi, że jej gaża za występowanie w programie jest śmiesznie mała w porównaniu do przychodów stacji, mimo to kontynuuje swoją przygodę z telewizją z pobudek altruistycznych.
To, co robię dla telewizji, nie ma nic wspólnego z tym, ile zarabiam. To odległość kosmiczna. W TVN nie ma się procentu z reklam ani od niczego. Mam skromną stałą działkę, bardzo skromną w stosunku do tego, co się na świecie płaci za telewizję i to tak udany program - mówiła w jednym z wywiadów.
Podobną (o ile nie większą) siłę przyciągania Polaków przed telewizory mogła swego czasu pochwalić inna koleżanka Magdy ze stacji, Małgorzata Rozenek. "Perfekcyjna" długo promowana była na flagową twarz TVN-u, a Edward Miszczak notorycznie ładował ogromne pieniądze w kolejne formaty z jej udziałem.
Ostatnio gwiazda Małgosi zdaje się jednak przygasać, o czym świadczyć może fakt, że celebrytka nie pojawia się już na głównej antenie TVN, a prowadzony przez nią "Projekt Lady" został właśnie przeniesiony do TVN7. Jakby tego było mało, dramatycznie zmalała też cena za reklamy w trakcie trwania programu.
Jak podaje oficjalny cennik, koszt za spot w przypadku obu programów różni się diametralnie. W przypadku "Kuchennych" za wyemitowanie kilkusekundowego nagrania trzeba zapłacić 79,8 tysięcy złotych (36,3 tys. zł w 2019 roku), a w przypadku Projektu Lady jest to "zaledwie" 15,5 tys. zł (31,8 tys. zł w 2019), czyli aż pięć razy mniej.
Sądzicie, że Gessler faktycznie potrafi robić lepsze "show" niż Rozenek?
A jeśli chcecie się dowiedzieć na przykład tego, dlaczego niektóre gwiazdy nie chcą z nami rozmawiać, zapraszamy do odsłuchania nowego odcinka Pudelek Podcast!