Magazyn "Forbes" co roku przygotowuje szeroko komentowane w mediach rankingi, w których podsumowuje majątki i sukcesy najsłynniejszych. W Polsce również mamy swoje wersje plebiscytów. Szczególne emocje budzi w ostatnich latach edycja dedykowana paniom - "Forbes Women".
Nie inaczej było i tym razem. Parę dni temu przedstawiono zestawienie w kategorii "Najcenniejsze kobiece marki osobiste", z którego wynika, że bezapelacyjną zwyciężczynią, która zostawiła inne kandydatki daleko w tyle, jest Iga Świątek. Zaledwie 21-letnią tenisistkę wyceniono na ponad 713 (!) milionów złotych, odnotowując tym samym wzrost jej wartości względem poprzedniego roku o aż 300 milionów złotych.
Na drugim miejscu uplasowała się Małgorzata Rozenek, pobijając tym samym Annę Lewandowską, która znalazła się na trzecim. Wartość marek osobistych pań to odpowiednio 207 milionów złotych i 206 milionów złotych.
Kolejne znane panie wyróżnione w plebiscycie to po kolei: Maryla Rodowicz, Margaret, Martyna Wojciechowska, Edyta Górniak i Barbara Kurdej-Szatan. Co ciekawe, nasza noblistka, Olga Tokarczuk, znalazła się dopiero na dziewiątym miejscu.
W zestawieniu 25 kobiecych marek osobistych wyróżniono także między innymi Julię Wieniawę, Katarzynę Cichopek, Magdę Gessler, Beatę Kozidrak, Roksanę Węgiel, Viki Gabor czy Idę Nowakowską.
Same kobiety sukcesu?