Nie bez powodu o Małgorzacie Rozenek mówi się, że jest "tytanem pracy". Ukochana Radosława Majdana jest niewątpliwie jedną z niestrudzonych polskich celebrytek, jeżeli chodzi o "nabijanie kabzy". W zasadzie nie ma dziedziny, w której "Perfekcyjna Pani Domu" nie próbowałaby swoich sił. Rozenek pisze książki, projektuje czapki, prowadzi programy, a niebawem także zobaczymy ją także w roli aktorki.
Jakby tego było mało, 42-latka prężnie działa w sieci, gdzie z zaangażowaniem reklamuje kolejne nadsyłane jej od wszelakich marek produkty. Można odnieść wrażenie, że gwieździe zupełnie nie przeszkadza łatka chodzącego słupa reklamowego, która nie bez powodu przylgnęła do niej na przestrzeni lat.
Małgosia wzięła udział w kolejnej kampanii reklamowej. Tym razem celebrytka zgodziła się promować swoją twarzą... środki czyszczące do podłóg. Gosia zdążyła już nawet wystąpić w reklamie, gdzie jako "Prezenterka TV i matka" próbuje zareklamować detergent starszej kobiecie, zapewniając ją, że rzeczony środek czyszczący zdezynfekuje każdą powierzchnię będącą "siedliskiem wirusów i bakterii".
Z początkiem lutego wystartuje kampania telewizyjna marki z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan. Będzie promować uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący w sprayu oraz uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący do podłóg - czytamy na stronie Marketing przy kawie. W ramach zaplanowanych działań na antenach telewizji Polsat, TVP oraz tematycznych kanałów Polsatu, TVP i premium TV emitowane będą spoty, w których wystąpiła prezenterka telewizyjna znana z programu "Perfekcyjna pani domu" emitowanego na antenie TVN.
Jesteście pod wrażeniem jej przedsiębiorczości?
"Rozenek cudnie chudnie": "Radosław przynosił mi do łóżka słodkie bułeczki"
.