Marka Head & Shoulders, światowy lider szamponów przeciwłupieżowych, zorganizowała elegancki event, podczas którego przedstawiciele marki opowiedzieli o kampanii #BoNieMam, której ambasadorem jest Marcin Prokop. Znany prowadzący w zabawnym spocie na pytanie "Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież!" odpowiada "Bo nie mam", tym samym zapewniając całą Polskę, że nie ma problemów z łupieżem.
Marka Head & Shoulders zorganizowała też konkurs dla młodych twórców filmowych, w którym motywem przewodnim był kultowy cytat ambasadora, Marcina Prokopa i odtworzenie jego reklamy z zabawnym dialogiem w kreatywny sposób. Podczas wydarzenia w Warszawie wręczono również nagrody laureatom.
"Jak stworzyliśmy tę kampanię, wiedzieliśmy, że nasze hasło jest na tyle uniwersalne, że może zostać wykorzystane przez młodych twórców filmowych" – zdradza Jarosław Fibich, Brand Manager marki.
Prokop jako ambasador marki był uczestnikiem głównej części wydarzenia. Znany host z właściwą sobie charyzmą i humorem opowiadał m.in. o tym, jak odnalazł się jako aktor podczas nagrywania spotu kampanii, w którym całe jego ciało zostało okute w… gips! Ambasador wziął także udział w doświadczeniach naukowych oraz wręczył zwycięzcom konkursu czeki o wartości 20 tysięcy złotych. W rozmowie z Pudelkiem ambasador zdradził, która reklama najbardziej przypadła mu do gustu:
"Najbardziej podobała mi się praca, która była inspirowana filmem "Mumia", w której archeolog, w domyśle polski Indiana Jones, wybudza mumię spoczywającą na dnie grobowca. Ona wstaje i odwijając się z bandaża mówi, że nie ma łupieżu…"
Oprócz wyników konkursu główną "gwiazdą" wydarzenia była nowa formuła szamponów Head & Shoulders Microbiome Balance, która przywraca równowagę mikrobiomu skóry głowy i pomaga zapobiegać łupieżowi, o czym przypominali publiczności zaproszeni eksperci – dermatolożka z PTD oraz przedstawiciele marki Head & Shoulders. Skuteczność nowej formuły potwierdza Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.
Warto wiedzieć, że podczas pielęgnacji skóry głowy mikrobiom potrzebuje ochrony. Czym właściwie jest mikrobiom? To bariera, która pomaga chronić i utrzymywać skórę w zdrowiu i dobrej kondycji. Zburzenie równowagi mikrobiomu może prowadzić do zaczerwienień, przetłuszczania się i wysuszania skóry, a nawrót łupieżu powinien być dla nas sygnałem, że równowaga mikrobiomu została "zachwiana". Dlatego warto stosować szampon regularnie, by nie dopuścić do takiej sytuacji. Formuła Head & Shoulders Microbime Balance jest wzbogacona o kompleks aktywnych multiwitamin: B3, B5 i E, dzięki którym jest niezwykle delikatna dla skóry głowy i przywraca jej optymalny poziom nawilżenia oraz wzmacnia naturalną barierę ochronną naskórka.
Marcin Prokop jako pierwszy wziął udział w doświadczeniu z ogromną bańką mydlaną. Po rozpoczęciu doświadczeń przez ambasadora goście również mogli "zamknąć się w bańce" i pobawić się w małego badacza w strefie H&S Science Lab. W strefie naukowej zostały przeprowadzone eksperymenty dotyczące napięcia powierzchniowego, łupieżu i nowej formule H&S Microbiome Balance. Jednym zdaniem – nie było czasu na nudę!
"Doświadczenia, które organizujemy, pokazują przede wszystkim, jak działają nasze szampony, na czym polega innowacyjność nowej formuły, ale pokazujemy je w sposób bardzo przestępny dla każdego z nas" – podsumował Jarosław Fibich.
Event został przygotowany i dopracowany z niezwykłą precyzją. W całym lokalu rozstawione były dekoracje w kolorze marki, hasztagi "Bo nie mam", miejsca na selfie oraz piękna kwiatowa ścianka. Zaproszeni goście, influencerzy i dziennikarze oprócz uczestniczenia w doświadczeniach związanych z innowacyjnością produktu, mogli zadbać o dobry content na profilach w swoich mediach społecznościowych. Wszystko zostało zorganizowane według zasady "insta friendly".
Wybierzecie się na zakupy po najnowszy szampon i zadbacie o równowagę własnego mikrobiomu? Może czas na zapisywanie pomysłów do kolejnej edycji konkursu z kultowym hasłem #BoNieMam?
Zobaczcie, jak wyglądał event z udziałem influencerów, ekspertów i ambasadora marki Head & Shoulders, Marcina Prokopa.
Partnerem treści jest Head & Shoulders