Trwa ładowanie...
Przejdź na
Materiał partnera
|
aktualizacja
Partnerem treści jest Head & Shoulders

Marcin Prokop ma łupież?! Dziennikarz ujawnia prawdę (Wideo)

47
Podziel się:

Marcin Prokop wystąpił pierwszy raz publicznie jako nowy ambasador marki Head & Shoulders podczas piątkowego eventu w Warszawie. Zapewniał, że nie ma łupieżu, a wszystko to dzięki nowej formule szamponu Microbiome Balance. Na wydarzeniu nie zabrakło wiedzy nt. mikrobiomu, emocji i dobrej zabawy. Zobaczcie relację Pudelka… działo się naprawdę sporo!

Marcin Prokop ma łupież?! Dziennikarz ujawnia prawdę (Wideo)
(Pudelek)

Marka Head & Shoulders, światowy lider szamponów przeciwłupieżowych, zorganizowała elegancki event, podczas którego przedstawiciele marki opowiedzieli o kampanii #BoNieMam, której ambasadorem jest Marcin Prokop. Znany prowadzący w zabawnym spocie na pytanie "Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież!" odpowiada "Bo nie mam", tym samym zapewniając całą Polskę, że nie ma problemów z łupieżem.

Marka Head & Shoulders zorganizowała też konkurs dla młodych twórców filmowych, w którym motywem przewodnim był kultowy cytat ambasadora, Marcina Prokopa i odtworzenie jego reklamy z zabawnym dialogiem w kreatywny sposób. Podczas wydarzenia w Warszawie wręczono również nagrody laureatom.

"Jak stworzyliśmy tę kampanię, wiedzieliśmy, że nasze hasło jest na tyle uniwersalne, że może zostać wykorzystane przez młodych twórców filmowych" – zdradza Jarosław Fibich, Brand Manager marki.

Prokop jako ambasador marki był uczestnikiem głównej części wydarzenia. Znany host z właściwą sobie charyzmą i humorem opowiadał m.in. o tym, jak odnalazł się jako aktor podczas nagrywania spotu kampanii, w którym całe jego ciało zostało okute w… gips! Ambasador wziął także udział w doświadczeniach naukowych oraz wręczył zwycięzcom konkursu czeki o wartości 20 tysięcy złotych. W rozmowie z Pudelkiem ambasador zdradził, która reklama najbardziej przypadła mu do gustu:

"Najbardziej podobała mi się praca, która była inspirowana filmem "Mumia", w której archeolog, w domyśle polski Indiana Jones, wybudza mumię spoczywającą na dnie grobowca. Ona wstaje i odwijając się z bandaża mówi, że nie ma łupieżu…"

Oprócz wyników konkursu główną "gwiazdą" wydarzenia była nowa formuła szamponów Head & Shoulders Microbiome Balance, która przywraca równowagę mikrobiomu skóry głowy i pomaga zapobiegać łupieżowi, o czym przypominali publiczności zaproszeni eksperci – dermatolożka z PTD oraz przedstawiciele marki Head & Shoulders. Skuteczność nowej formuły potwierdza Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.

Warto wiedzieć, że podczas pielęgnacji skóry głowy mikrobiom potrzebuje ochrony. Czym właściwie jest mikrobiom? To bariera, która pomaga chronić i utrzymywać skórę w zdrowiu i dobrej kondycji. Zburzenie równowagi mikrobiomu może prowadzić do zaczerwienień, przetłuszczania się i wysuszania skóry, a nawrót łupieżu powinien być dla nas sygnałem, że równowaga mikrobiomu została "zachwiana". Dlatego warto stosować szampon regularnie, by nie dopuścić do takiej sytuacji. Formuła Head & Shoulders Microbime Balance jest wzbogacona o kompleks aktywnych multiwitamin: B3, B5 i E, dzięki którym jest niezwykle delikatna dla skóry głowy i przywraca jej optymalny poziom nawilżenia oraz wzmacnia naturalną barierę ochronną naskórka.

Marcin Prokop jako pierwszy wziął udział w doświadczeniu z ogromną bańką mydlaną. Po rozpoczęciu doświadczeń przez ambasadora goście również mogli "zamknąć się w bańce" i pobawić się w małego badacza w strefie H&S Science Lab. W strefie naukowej zostały przeprowadzone eksperymenty dotyczące napięcia powierzchniowego, łupieżu i nowej formule H&S Microbiome Balance. Jednym zdaniem – nie było czasu na nudę!

"Doświadczenia, które organizujemy, pokazują przede wszystkim, jak działają nasze szampony, na czym polega innowacyjność nowej formuły, ale pokazujemy je w sposób bardzo przestępny dla każdego z nas" – podsumował Jarosław Fibich.

Event został przygotowany i dopracowany z niezwykłą precyzją. W całym lokalu rozstawione były dekoracje w kolorze marki, hasztagi "Bo nie mam", miejsca na selfie oraz piękna kwiatowa ścianka. Zaproszeni goście, influencerzy i dziennikarze oprócz uczestniczenia w doświadczeniach związanych z innowacyjnością produktu, mogli zadbać o dobry content na profilach w swoich mediach społecznościowych. Wszystko zostało zorganizowane według zasady "insta friendly".

Wybierzecie się na zakupy po najnowszy szampon i zadbacie o równowagę własnego mikrobiomu? Może czas na zapisywanie pomysłów do kolejnej edycji konkursu z kultowym hasłem #BoNieMam?

Zobaczcie, jak wyglądał event z udziałem influencerów, ekspertów i ambasadora marki Head & Shoulders, Marcina Prokopa.

Zobacz także: Relacja z eventu: Head & Shoulders #BoNieMam

Partnerem treści jest Head & Shoulders

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera
KOMENTARZE
(47)
WYRÓŻNIONE
Ida
2 lata temu
Najgorsze szampony jakie moga być! Nie uzywam ich od lat i na pewno nigdy nie będę, chocby nie wiem kto byl ich ambasadorem.. Z doświadczenia wiem, ze im gorszy produkt, tym większe eventy, kampanie i promocje. Dobra marka broni sie sama
🤣🤣🤪
2 lata temu
Czy ty wiesz ze mam łupież? Kto pamieta za piosenke ???
dama pik
2 lata temu
Co ja czytam.. o poranku!!!..😁😭😭🤦‍♀️/no szok!../
pudelina
2 lata temu
Polecam posłuchać jakiegokolwiek trychologa jak wypowiada się o szamponach tej zacnej Marki i jakich problemów ze skórą głowy można sobie narobić używając ich. Prokop wstydź się.
Poeta
2 lata temu
Włączam tivi a tam w Śniadaniwce pani Goni brak! Co jest? Pogonili do domu do lorda Radosława?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (47)
momo
2 lata temu
Ile on ma wzrostu ? 2 metry? Nigdy nie widziałem tak dużej kupy.
momo
2 lata temu
Nikt po tylu latach pracy w tej stacji nie może być ławnikiem w sądzie ani świadkiem.
vedvev
2 lata temu
I ja mam kupować H&S dlatego że reklamuje to prokop? Konferansjer, który wątpliwą zresztą jakościowo karierę zbudował na pyskówkach? NO to chyba odwrotnie, niogdy już nie kupię H&S :-)
Nie kupowac
2 lata temu
To jest zly szampon. Wysusza skore glowy i powoduje lupien
Sfpk57
2 lata temu
Anu dawaj Prokop z tą reklamą.
Slr
2 lata temu
Co to za bzdury?
Obłok Oorta
2 lata temu
I w Paryżu nie zrobisz z owsa ryżu.. A z Prokopa nie zrobisz dziennikarza z klasą...
hmm
2 lata temu
Że wyjdzie słoma z butów to była tylko kwestia czasu..?.
ciekawa
2 lata temu
A zareklamuje też infekcje intymne, którymi w reklamkach obarcza się wyłącznie kobiety, przemilczając wstydliwie intymne choróbska męskie? A co z zaparciami i rozwolnieniem? Problem tylko w jaka kasa za to będzie ?
awe
2 lata temu
Wielki, ale jednak mały człowiek? Niestety.
lois
2 lata temu
Ciekawe, co zareklamują zootechnik Stokrotka? A co rusycystka Drzyzga? A co przedszkolanka Gardias lub teatrolog Kraśko?
ewa
2 lata temu
Tak to jest, gdy do pracy dziennikarskiej przyjmuje sie przypadkowych, chciwych ludzi ? Przecież Prokop to były bankowiec, który ponoć wyleciał z banku ?
woow...
2 lata temu
Jawnie , na tzw. bezczela, olewa KODEKS STOWARZYSZENIA DZIENNIKARZY POLSKICH ? przecież pkt 18 wyraźnie mówi ,ze żaden dziennikarz nie ma prawa czegokolwiek reklamować.. ?Praworządny jak Kraśko, Durczok Najsztub, Kuźniar i Lis?
Alla
2 lata temu
Szkoda, ze tak rozmienił się na drobne i zaczął się czołgać u stóp bożka Mamony. Wstyd.