Marina Łuczenko-Szczęsna kocha modę. Nic zatem dziwnego, że wie, jak dopełnić zarówno codzienną stylizację, jak i look na wielkie wyjście. Teraz z pewnością pomoże jej w tym marka ZoZo Design, której właśnie została ambasadorką.
Marina Łuczenko-Szczęsna o odnowieniu przysięgi małżeńskiej. Co na to Wojtek?
Reporterka Pudelka, Simona Stolicka wybrała się na plan najnowszej kampanii reklamowej kolekcji "Sun Goddess" z udziałem Mariny. Żona Wojciecha Szczęsnego dała się poznać jako fanka diamentów, ale też lżejszej biżuterii, która pasowałaby do luźniejszych, codziennych stylizacji. Jak twierdzi, marka w pełni spełnia jej potrzeby w tym zakresie.
Marina ma dwa oblicza. Jedno jest takie "teledyskowe", sceniczne, bardziej szalone, ale też delikatne, subtelne, takie romantyczne. Ta druga strona, ta druga Marina, na co dzień nosi troszeczkę mniej biżuterii, ale lubię taką jakościową biżuterię. Tutaj też mamy wysoką jakość, szlachetne diamenty. To mnie urzekło w ZoZo Design.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak już mowa o diamentach, to musiał też paść wątek odnowienia przysięgi małżeńskiej. Ostatnimi czasy na takie rozwiązanie zdecydowali się Anna i Robert Lewandowscy oraz Omenaa Mensah i Rafał Brzoska. Okazuje się, że Marina też ma podobne plany.
Za trzy lata. Ja już powiedziałam mojemu mężowi: "Kochanie, szykuj diamenty". Jestem w ZoZo Family, więc na pewno jakiś nowy piękny pierścionek znajdzie się w mojej kolekcji.
Zobaczcie, jak wyglądały kulisy sesji w luksusowych wnętrzach warszawskiego hotelu Bristol.