Deynn i Daniel Majewski to bez wątpienia jedna z najbarwniejszych par polskiego show biznesu. Para fit-influencerów nieustannie dostarcza swoim fanom kolejnych wrażeń i okazjonalnie staje się bohaterami internetowych skandali.
Niedawno głośno było o konflikcie Deynn i Majewskiego z marką kosmetyczną Skin 79. Jakiś czas temu firma odpowiedzialna za produkcję "autorskiej" linii kosmetyków Marity Surmy postanowiła zerwać współpracę z celebrytką, zarzucając jej i Majewskiemu robienie interesów "na boku" oraz domagania się podwyżki, mimo otrzymania ponad miliona złotych honorarium. Prezes Skin 79 Tomasz Masiarek stwierdził również, że wkład pary w tworzenie autorskich produktów polegał jedynie na wyborze ich zapachu oraz... koloru opakowań.
Zobacz również: TYLKO NA PUDELKU: Prezes firmy kosmetycznej komentuje nagranie Majewskiego: "To bardzo POBUDZONY CZŁOWIEK. Opowiada niestworzone rzeczy"
Podczas relacjonowania kulisów współpracy Majewskich ze Skin 79 prezes firmy podkreślał, że w przeszłości łączyły go z parą wyjątkowo bliskie relacje. Marka miała też dołożyć wszelkich starań, aby odbudować ich mocno nadszarpnięty po kłótni Deynn z siostrą wizerunek. Ostatecznie współpraca firmy z influencerami zakończyła się w atmosferze skandalu i przerzucania się publicznymi oskarżeniami.
Jeszcze zanim echa kłótni z Majewskimi zdążyły ucichnąć, marka nawiązała współpracę z Roksaną Węgiel. W rozmowie z Pudelkiem prezes Skin 79 tłumaczył wówczas, że w obliczu ostatnich wydarzeń firma postawiła nie tylko na "naturalną urodę" młodej wokalistki, lecz również jej "nienaganną opinię".
Przypomnijmy: TYLKO NA PUDELKU. Roksana Węgiel zastąpiła Deynn w roli ambasadorki marki kosmetycznej. "Stawiamy teraz na NIENAGANNĄ OPINIĘ"
Okazuje się, że do grona celebrytów promujących markę właśnie dołączyła kolejna znana postać polskiego show biznesu. Ostatnio na swoim instagramowym profilu firmę promował nie kto inny, jak... Marta Linkiewicz. Niegdyś znana głównie z ostrego imprezowania i przygody w autokarze sławnych raperów patocelebrytka, dziś spełnia się w roli fit-influencerki i ochoczo prezentuje w sieci zdrowy tryb życia.
Wygląda na to, że przemiana Linki okazała się wystarczająca do zapewnienia jej tak cenionej przez firmę "nienagannej opinii".
Jak myślicie, co na to Deynn?
Zobacz również: TYLKO NA PUDELKU: Deynn o ZAKOŃCZENIU WSPÓŁPRACY z marką kosmetyczną: "Sposób rozstania pozostawiał wiele do życzenia"