Trwa ładowanie...
Przejdź na
Unicorn
|

Marta Linkiewicz została... "ambasadorką" marki kosmetycznej, z którą walczą Deynn i Majewski? "Promuje ich na Instagramie"

89
Podziel się:

Jeszcze niedawno firma zarzekała się, że stawia na "nienaganną opinię" promujących ją celebrytów. Nadążacie?

Marta Linkiewicz została... "ambasadorką" marki kosmetycznej, z którą walczą Deynn i Majewski? "Promuje ich na Instagramie"
Marta Linkiewicz promuje kosmetyki marki, która zerwała współpracę z Deynn (Instagram @linkimaster, Instagrm @deynn)

Deynn i Daniel Majewski to bez wątpienia jedna z najbarwniejszych par polskiego show biznesu. Para fit-influencerów nieustannie dostarcza swoim fanom kolejnych wrażeń i okazjonalnie staje się bohaterami internetowych skandali.

Niedawno głośno było o konflikcie Deynn i Majewskiego z marką kosmetyczną Skin 79. Jakiś czas temu firma odpowiedzialna za produkcję "autorskiej" linii kosmetyków Marity Surmy postanowiła zerwać współpracę z celebrytką, zarzucając jej i Majewskiemu robienie interesów "na boku" oraz domagania się podwyżki, mimo otrzymania ponad miliona złotych honorarium. Prezes Skin 79 Tomasz Masiarek stwierdził również, że wkład pary w tworzenie autorskich produktów polegał jedynie na wyborze ich zapachu oraz... koloru opakowań.

Podczas relacjonowania kulisów współpracy Majewskich ze Skin 79 prezes firmy podkreślał, że w przeszłości łączyły go z parą wyjątkowo bliskie relacje. Marka miała też dołożyć wszelkich starań, aby odbudować ich mocno nadszarpnięty po kłótni Deynn z siostrą wizerunek. Ostatecznie współpraca firmy z influencerami zakończyła się w atmosferze skandalu i przerzucania się publicznymi oskarżeniami.

Jeszcze zanim echa kłótni z Majewskimi zdążyły ucichnąć, marka nawiązała współpracę z Roksaną Węgiel. W rozmowie z Pudelkiem prezes Skin 79 tłumaczył wówczas, że w obliczu ostatnich wydarzeń firma postawiła nie tylko na "naturalną urodę" młodej wokalistki, lecz również jej "nienaganną opinię".

Okazuje się, że do grona celebrytów promujących markę właśnie dołączyła kolejna znana postać polskiego show biznesu. Ostatnio na swoim instagramowym profilu firmę promował nie kto inny, jak... Marta Linkiewicz. Niegdyś znana głównie z ostrego imprezowania i przygody w autokarze sławnych raperów patocelebrytka, dziś spełnia się w roli fit-influencerki i ochoczo prezentuje w sieci zdrowy tryb życia.

Wygląda na to, że przemiana Linki okazała się wystarczająca do zapewnienia jej tak cenionej przez firmę "nienagannej opinii".

Jak myślicie, co na to Deynn?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(89)
WYRÓŻNIONE
Gil
4 lata temu
Marka koreanska. W Korei te kosmetyki reklamują gwiazdy z nienaganna opinia, a w Tu największa patologia. Niezłe jaja
franka
4 lata temu
to już ziemniak byłby bardziej zachęcający niż ta natural beauty.. ona to może co najwyżej mefedron reklamować
Makabra
4 lata temu
I dlatego drodzy Państwo nie ma co winić naszych dzieci jeśli pewnego dnia ogłoszą, że marzy im się kariera prostytutki bo się im to zwyczajnie kalkuluje skoro są zalewane zewsząd takimi wzorcami, do których w dodatku media przypięły łatkę sukcesu. Ciężkie czasy, przed nami, rodzicami.
fakty
4 lata temu
Gdyby ktoś się zastanawiał... Z jej fejmem” było tak: Najpierw małe grono ludzi zaczęło ja obserwować dla tzw. „beki”, następnie zaczęła stopniowo kupować followersow (o czym wielu ludzi nie wie). A później, gdy już miała tych obserwatorów trochę to ludzie ja obserwowali na zasadzie psychologii tłumu - obserwują inni, to i ja. No i jeszcze niektóre media zaczęły o niej pisać, walki w Fame MMA... To pokazuje jak łatwo jest dziś być „kimś znanym”.
Qwerty
4 lata temu
Muszę koniecznie zapamiętać czego nie kupować .
NAJNOWSZE KOMENTARZE (89)
Megg
4 lata temu
To wiele świadczy o firmie, a raczej o polskiej filii. Pomyślcie, gdybyście posiadali firmę i zatrudnili kogoś do jej promowania, wybraliście kogoś kontrowersyjnego co ma kiepską reputację? Kto miałaby być targetem...? Wiem, że Daniel przycwaniaczył, ale chyba jestem za nim w tej sprawie.
Ilka
4 lata temu
Jestem w szoku ze te dziewczyny godzą się na współpracę z tą marką po tym, jak została potraktowana przez nich Deynn. Tak na prawdę to dzięki niej ich kosmetyki są tak popularne.
kasia
4 lata temu
produkty dobrej jakości, ale więcej nie kupię
Ola
4 lata temu
Akurat wyżej jest o Kenie i te zdjęcia po prawej Dejn i Kena razem na ekranie są podobne hahaha
Blok Ekipa
4 lata temu
Ambasadorem marki powinni zostać Spejson i Solaris.
Karolin
4 lata temu
Już nic od nich nie kupię, chociaz lubiłam ich aloes, mój chłopak tez... powiem mu ze firma upadła xD będę kupować inny
nbea
4 lata temu
dlaczego?lubię kosmetyki skin79, dlaczego ktos robi co takiego tym dobrym produktom
Hym
4 lata temu
jej nos na tym drugim zdjęciu wygląda jak kropla wisząca u kranu
Gość
4 lata temu
oj te kosmetyki to jej nawet nie pomogą, nie ma nic na świecie co by pomogło, kogo wy tu pokazujecie? komuś dala, jak siwiec
Laska
4 lata temu
Przypomnijcie czym zasłynęła ta Linkiewicz, bo zapomniałam.
Lila
4 lata temu
Jest tak okropna że to będzie antyreklama 😁😁
Nina
4 lata temu
Jedna dobra, a druga jeszcze lepsza. Porażka.
👎👎👎👎
4 lata temu
Szok, kto to teraz kupi. 😫
Jula
4 lata temu
Chyba to jest antyreklama 🤮🤮🤮
...
Następna strona