Rok temu Meghan Markle i książę Harry ogłosili, że "wypisują się" z rodziny królewskiej, bo chcą żyć na własny rachunek z dala od mediów. Czas pokazał, że wcale nie zamierzają zniknąć z życia publicznego, jednak teraz promują się na własnych zasadach.
Ponieważ w związku z "megxitem" nie mogą używać już nazwy "Sussex Royal", powołali do życia nową markę - "Archewell" , pod którą będą prowadzić fundację oraz realizować komercyjne działania, jak np. wydawanie książek.
Zobacz: Meghan Markle planuje zostać... pisarką! "Wszystko, co napisze, będzie się DOBRZE SPRZEDAWAĆ"
W ostatni dzień starego roku Meghan i Harry uruchomili stronę internetową, na której opublikowali grafikę z "listem na 2021 rok". W tle widnieje zdjęcie Harry'ego z dzieciństwa z jego mamą, księżną Dianą, i fotografia małej Meghan z matką, Dorią Ragland.
Jestem synem mojej matki. A ja jestem matką naszego syna. Razem dostarczamy wam Archewell. Wierzymy w to, co najlepsze w ludzkości, ponieważ widzieliśmy to, co najlepsze w ludzkości. Doświadczyliśmy współczucia i życzliwości. Od naszych matek i nieznajomych. W obliczu strachu, walki i bólu, łatwo jest stracić to z oczu.
Razem możemy wybrać odwagę, uzdrowienie i połączenie. Razem możemy wybrać wprowadzenie współczucia w czyn. Zapraszamy was do przyłączenia się. Pracujemy nad budowaniem lepszego świata. Jeden akt współczucia naraz - czytamy w "liście".
Fundacja Archewell ma działać przede wszystkim na rzecz kobiet. Nazwa nawiązuje do imienia syna książęcej pary oaz do greckiego słowa "arche", które oznacza "źródło działania" i angielskiego "well" oznaczającego "dobrze".
Póki co na stronie można odsłuchać pierwszy podcast nagrany przez parę oraz przeczytać o jej współpracy z Netfliksem.
Przypomnijmy: Meghan Markle i książę Harry będą NAGRYWAĆ PODCASTY!
Myślicie, że Archewell wkrótce stanie się potężną marką?