Po odejściu z rodziny królewskiej Meghan Markle zapewne liczyła na to, że amerykański show biznes przyjmie ją z otwartymi ramionami. Tymczasem rzeczywistość okazała się znacznie mniej kolorowa. Kolejne wywiady i wynurzenia Sussexów na temat monarchii jedynie wystawiły ich na śmieszność i zniechęciły do nich ludzi.
Próby "zaprzyjaźnienia się" z kalifornijską śmietanką towarzyską także okazały się nieskuteczne, a współpraca z internetowymi gigantami, jak Netflix czy Spotify, nie przyniosła oczekiwanych sukcesów, a wręcz odwrotnie.
Przypomnijmy: Szef Spotify podsumowuje współpracę z Meghan Markle i księciem Harrym: "PIE*RZENI NACIĄGACZE"
Meghan ponoć bardzo to przeżywa i nie może zrozumieć, dlaczego branża jej nie docenia. Póki co nie zamierza się jednak poddawać. Jak donosi "US Weekly", żona księcia Harry’ego próbuje "na nowo wymyślić" swoją karierę w Hollywood.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Meghan Markle nie odpuszcza i zatrudnia nowych specjalistów
Informator magazynu donosi, że ambitna celebrytka zbudowała wokół siebie nowy zespół specjalistów, którzy obecnie intensywnie pracują nad strategią przywrócenia jej do łask mediów i fanów. Markle podpisała umowę z hollywoodzką agencją WME, która ma zrobić z niej "potężnego gracza" w branży rozrywkowej.
To coś znacznie większego niż zwykły powrót do świata show biznesu - zapewnia źródło.
Jednym z filarów nowego planu Meghan ma być filantropia. 42-latka zamierza ponoć produkować dokumenty z "ważnym przesłaniem" i jednocześnie zbierać fundusze na cele charytatywne. Do współpracy chce pozyskać znane marki.
Jest w kontakcie z domami mody i reżyserami filmów dokumentalnych - ujawnia informator.
Uzupełnieniem tej strategii ma być nowe konto na Instagramie, które zgromadziło już prawie 130 tysięcy obserwujących, mimo że Markle nie opublikowała jeszcze żadnych treści.
Myślicie, że nowy plan Meghan wypali?