Trzeba przyznać, że Meghan Markle doskonale wie, jak wywołać szum wokół siebie. W obliczu ostatnich informacji, jakoby 42-latka szukała specjalisty od wizerunku, jej powrót do mediów był tylko kwestią czasu. Na przestrzeni ostatnich lat książę Harry i jego małżonka wielokrotnie udowodnili, że wiedzą, jak wykorzystać zamieszanie wokół rodziny królewskiej na swoją korzyść.
ZOBACZ TAKŻE: Meghan Markle chce WRÓCIĆ do Wielkiej Brytanii? "Rodzina królewska wydaje się mieć NIEDOBÓR personelu"
Nie inaczej było i tym razem, gdy sytuacja na brytyjskim dworze jest delikatnie mówiąc napięta. Zaledwie kilka dni po tym, jak Kate Middleton niefortunnie obrobionym zdjęciem wywołała prawdziwy skandal i wymierzyła potężny cios w wizerunek monarchii - Meghan Markle postanowiła "po cichu" ogłosić w mediach społecznościowych swój nowy projekt.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Meghan Markle wróciła do mediów. Tak ogłosiła nowy projekt
W czwartek na Instagramie pojawiło się konto o intrygującej nazwie "American Riviera Orchard brand". Choć na profilu nie ma jeszcze zbyt wielu informacji poza serią zdjęć, które układają się w wielkie logo, i tajemniczym wideo w relacji, to po zamieszczonej notatce biograficznej dowiadujemy się, że konto zostało stworzone przez "Meghan Markle księżną Sussex w 2024 roku".
Wspomniane tajemnicze wideo do utworu "I Wish You Love" Nancy Wilson zawiera kilka estetycznie dopasowanych kadrów. Przedstawiają one m.in. białe kwiaty w wazonie, kobietę w sukni balowej czy krzątającą się w kuchni Meghan.
Jesteście ciekawi, co tym razem wymyśliła 42-latka?